Friday, May 1, 2009

Akhir rasa ini


Terlarut aku dalam kesendirian
Saat aku menyadari tiada lagi dirimu kini

Sampai kapankah aku mampu bertahan
Tetapi aku jalani semua kisah hidupku ini

Tak akan terganti setiap kenangan yang telah terukir
Namun terendap indah dan melekat di hati
Akankah berakhir semua rasa yang telah tercipta
Di dalam benakku dan di dalam asaku

Terlarut aku dalam kesendirian saat aku menyadari

Tiada lagi dirimu kini


Aku meneruskan hari ku seperti biasa. Aku tidak masuk kuliah pagi ini kerana gastrik yang melampau. :( Aku cuba menghadiri kuliah pada petang. Tapi mood tak da. Dalam kelas buat latihan. Result sosiologi pun teruk. Teruk ke? hadoi.. Result english ok. Thanks God.

Balik rumah, refill ink cartridge with my cousin. Then, me sleep~~ Letih. Sekarang bangun sebab tak dapat tido. so!! Happy Labour Day!! Enjoy your day! cuti la. :)

0 kicks: