Sunday, March 25, 2012

The Spring / Pullman / Raja Ayam Penyet Kuching

Alkisah malam tadi. Adik aku cakap Hazmir sampai Kuching dalam jam 7 @ 8 malam. Aku pulak 6 petang baru nak mandi. Kire nyer masih ada masa nak bersiap-siap , ngegeh ngegeh sementara tunggu jam 7 kan? Tibe-tibe dapat panggilan hazmir dalam 6.30, time tu pulak baru nak pakai seluar. Hu hu. Cuak dah ni. Dah kol, bermakna dah boleh pakai phone, bermakna dah xda dalam flight, bermakna dah kat airport, bermaknaaaaa... banyak betul bermakna. Ape lagi aku kan, berebut gilaaa.. mekap tak sempat nak pakai kut... ah, lantak jer la. ala kadar jer la. Tengah-tengah dalam keadaan kelam kabut, handphone tak boleh berhenti berbunyi pulak. Gahh~

Within 20 minutes, aku dah tercacak kat KIA, Kuching International Airport. Dah la cuaca tak sporting. Punya la lebat hujan. Grr. Dah amik hazmir, we were heading to The Spring. Jumpe abang nyer tersayang, merangkap bf adik aku. Eh, jumpe adik aku jugak kan? wakwkakwak. Si abg masih bekerja, habis kerja jam 10. So, kite org blah dulu cari tempat lepak iaitu Bing ! Coffee Pullman yaw ! Ah boleh cuci mata. T___T

Aku pi minum Tiramisu Latte, Hazmir amik air yg sama, sister amik cappucino. nymmehhhh

whipped cream dah licin. :p tiramisu latte

harus la. haha.

with my dear brother, hazmir

cappucino..

Lepak sampai 10 malam.. Lepas tu tunggu si abang untuk dinner sama kat raja ayam penyet . Sorry yer, saya takkan makan benda berat2 cam tu selepas 10 malam. Hu hu. So, minum jer la noh. Ade jugak order banana cheese.. Huuu terbaik wa cakap lu. Gambar jer tak amik kut. 

Lepas dinner, blah sana blah sini sampai 1.00 pagi. Hu hu. Aktiviti -aktiviti seperti melepak dan dilepak.. huhuhu.. 

Ni pun ponteng 2 class pagi. Masuk kelas jam 12 jer la labu. Dahh nak mandi ~..


P/s : ngegeh ngegeh = mengada-ngada

0 kicks: