Sunday, March 25, 2012

Irma Hasmie nak kawen!

Ala, nak lawan blog hiburan tanah air jer. Hu hu hu. Irma nak kawen aa. Dengan anak Dato aaaa. Best.. I like.. Sebab Irma cantek. :p
I straight tauu !! Aku suka tengok perempuan cantek, ayu ayu ni padahal aku ni ayu pun tak. Hu hu.

SUNGAI BULOH: Perkenalan singkat di Tanah Suci Makkah antara pelakon Irma Hasmie Ibrahim, 30, dengan ahli perniagaan, Reza Syah Azmeer Mohd Radzuan, 31, diikat dalam satu majlis pertunangan yang diadakan di kediamannya di Desa Coalfields, Sungai Buloh, di sini, semalam.  seterusnya

Kau tau.. dia jumpa bakal mak mertua kat makkah. Dah tu kalau dah kenal bakal mak mertua, mesti la TERjumpa anak bakal mak mertua kan? Hu hu hu. Bla bla bla, kenal singkat terus ikat tali pertunangan, 1 Julai nak kawen.. So sweet.. Huhuhu. Kenal lama-lama pun tarak guna kalau takde jodoh ye dak?  Aku pun target kawen umur 30. Sweet tau. Di penghujung jalanan gitu. Hu hu hu. Tahniahhh Irma dan semoga berbahagia selalu. Yaw !