Saturday, March 17, 2012

Pavlova and chocolate cake for my weekend

Yeah. Hari ini adalah hujung minggu bagi aku. Kerana aku telah membalas dendam dengan 2 minggu yang rasa nya tiada hujung minggu bagi aku. So, hari ini aku sediakan 2 jenis kek. (alamak, lain macam jer ayat aku)
Mula-mula buat chocolate cake.. Pastuh, xpuas hati lagi ni.. Ha ha ha. Senang jer buat pavlova kan? Jadi aku jalankan jer misi aku settlekan 2 jenis kek ni. Pavlova selalu nya org gune buah berry2 kan? Tapi aku ganti dengan grape. Memandangkan adik aku x boleh makan berry2.


ni chocolate cake terbaik walaupun messy kan? tapi tak boleh makan banyak..cepat muak. manis. grrr

yang ni pavlova.. pakai buah grape. sedap jugak.. tp kalau boleh pakai grape yang takde biji tu. senang makan. hehe

 bile dipotong jadi cam ni.. kecik2 cam ni, makan utk 2 org. kongsi dengan adik aku. huhu.

kalau tak buat kek, sure aku buat masakan lain. seronok memasak ni ~~ eee. tp makan xleh banyak. sedih. xpe, aku buat utk keluarga tersayang, cukup la. janji mereka happy. kawan2 yang dekat tu, kalau nak dtg rumah, silakan. :))

So, ape aktiviti hujung minggu korang? :)

0 kicks: