Wednesday, March 28, 2012

Kedai alat memancing

Nak dibuat cerita kan... Nak update blog la noh. Ape lagi. Aku pagi pagi lagi dah menapak kat Klinik jumpe customer aku. Pergi minum pagi. Mereka ni makan. Nasi lemak special kat Saujana ni murah gila. RM3.50 sepinggan. Aku tak sempat nak amik gambar, sebab mereka NGAP cepat sekali. Ha ha ha. Lagipun aku tak makan, malu la nak amik gambar. Huh!

Lepas minum, customer aku ajak beli kasut sukan dengan sandal untuk anak dia. Nak ADIDAS jugak.. Beli dekat area depan saujana. Haih, budak-budak sekarang..Kasut bukan main, beratus2. Nasib baik bapak kaya ye dak. T_T Lepas tu, peminat memancing, kaki pancing dan sewaktu dengannya kalau dah  masuk kedai yang banyak tali dengan pancing, sure la masuk dalam berjam2. alamak..bepeluh aku tunggu. huuu cuaca kat Kuching ni dah la panas.

ape menatang ni? Aku tak reti.. berat. T_T

fungsi untuk memancing, beza pemancing ni ape? terang lagi bersuluh memang aku x tau ! T_T

Ade lagi pasal candle light dinner.... ni yang pra... esok yang sebenar.. tunggu ~~~

0 kicks: