Sunday, March 25, 2012

Awal melamar scha ! Romantic ~

video dapat dari Youtube :)

Sweet macam gula-gula. Boleh rasa tu. Nak nangis la pulak aku kan. Dah masuk kat badan Scha ni. Ha ha. Oh, Awal, you are too romantic. Aku tak suka orang romantic ni. Sebab aku kasar kot. Pada zahirnyer jer la. Ha ha ha. Takde bopren boleh la cakap tak suka. Karang ada bopren, jiwang tu pulak yang dicari. Tapi memang aku tak dapat jiwang ni. Tapi suka pulak tengok mereka berdua ni. Ikut sebak jugak ni. Hu huhu..

So, korang dilamar dan melamar cam mana? Ha ha nak tahu jugak ni.

2 kicks:

Shellia89 said...

huih! jeles2... xpasal2 lap mata...
anyway, harap mrk kekal x kdak psgn len...

Jacqueline Natasia Jee said...

amenn ! hahah. kann