Monday, December 5, 2011

Ombak rindu ... Lelaki keropok !

Wahai pakcik sekalian. Adakah mata u olang itu sulah buta? Aku pakai jeans dengan T, dia shakap seksi, curve aku yg bulat pun santek dia cakap... buta agak nya. aku pakai ketat sikit lagikkk laaaa x leh.. Haritu, aku try sekali pakai baju kurung ( hambek kau), alahai, dia cakap seksi jugak. Siap ajak dating dengan baju kurung, dia dok pakai baju melayu. karang aku komplen kat bini hang, padan muka. aku tak tau la orang lain.. kalau aku ni jenis mata duitan, rasa nya dah lama dalam list skandal one of them. Ha ha ha ha. Buat lagik muko jahat.

Tak leh ar. Sampaikan satu masa, aku dah xleh nak terima budi dia org ni. Karang terhutang budi, tergadai body. Naiya cik kak oi. Nak marah salah, tak marah pun salah. Periuk nasi ni kat poket dia orang. Ha ha ha ha. Hish , teruk aku ni x ikhlas. Ha ha ha. Sepatutnya, aku yang selalu keluarkan $$ untuk entertain mereka ni. Tapi rasa nya aku x penah lagi keluar $$ .. ha ha ha.Rasanya lelaki takde masalah kot. Perempuan jer. Patut pun x ramai perempuan suka kerja ni. ha ha ha

Kenapa topik aku macam ni? Hu hu. Buat yang blur setelah bermula perenggan ke 3, sejenis pekerjaan aku ni sangat hipokrit... Ha ha ha. Yang rasa nak menyampah, kene jugak senyum. Ha ha ha ha. Yang tua kerepot kene layan jugak.. layan la cakap2, nafsu serakah tu biar lain2 setel. Hu hu hu. heiii, tak berkenan aku. kalau dari percakapan, masih boleh diterima.. tp kalau ulat bulu naik atas pokok, nun jauh di sana, mak tak berkenan nyah. sentap jiwa raga ni.

Buta agak nya pakcik2 ni. Ha ha ha. salah org la kalau nak main2 skandal ni.. tak hengen aku. puik. !




Aku dah tengok Ombak Rindu. Tak paham aku. Kenapa aku gelak kat scene2 tertentu? T_________T Scary betul. But the thing is, syabas. agak terbaik la. Agak jer. Dan terima kasih kepada MayBANK kami kerana tiket wayang dan dinner tajaan sepenuhnya oleh kazen aku. Ha ha ha ha.

0 kicks: