Monday, September 12, 2011

Sakit-sakit pun pergi reunion part 1

Baru balik dari hospital dapatkan rawatan pernafasan. ha ha ha. Takda la. Ape lagi. Kene serang asma la. Balik dari hospital terus masuk office. Alamatnya duduk ofis saja la jadi lady boss. Tak buat apa pun. Layan ja internet. Sakit semput ni sampai bila pun tak elok. Pening aku. Selalunya kene avoid bile dah selsema.. Sebab selsema tu akan membawa kepada sore throat .....dan last sekali batuk berkahak.. Means kahak tu yang menyekat saluran penafasan. yang takde asma, xde le kene semput. Tapi kali ni lambat la... Selsema haritu telan panadol jer.. Tu yg tak sempat nak avoid. Sakit tekak leh avoid lagi. Tak pa la. Dah pegi A&E pun.. Beberapa hari lagi ok la tu. Nasib baik kene awal2.. Kalau kene time bz ujung bulan nanti lagi naya.. Sedeh. u huhuhu....

Nak cerita pasal semalam... Reunion rakan2 sekolah. Kawan sama kelas dulu masa tingkatan 5 ajak ke rumah. Makan2 katanya.. Aku memang tak sihat dari hari Jumaat, so aku cakap la tak boleh... Pas tu kesian lak.. Pujuk memujuk bermula.. Aku pergi jer la. Sekejap jer kate nyer.. So, kawan aku amik aku kat rumah. Rupanya dia org nak buat bbq,.. alahai, x start lagi. Ha ha ha.. Tapi selsema ok pulak sepanjang kat rumah rakan aku tu.. boleh pulak gelak2 time demam. Balik rumah, tu yang demam makin teruk.. Adyoo tak larat langsung....

Tapi best la dapat reunion macam ni... Ada yang dah kawen, dah bekerja, masih study.. Bakal doktor, bakal engineer, macam2... Lawyer yang tak de.. tapi loyar buruk kemainnn derang ni... Nanti buat reunion balik, sure ada yang bawa anak masing2. wakakakakak..Tak rasa dah 6 tahun meninggalkan sekolah menengah tapi semua kenangan masih segar diingatan. Gambar derang tak upload lagi ni.. Semua pakai DLSR canggih derang.. Hu hu hu...

Nanti sambung lagi part 2..

0 kicks: