Wednesday, September 7, 2011

movie & sushi king.

nahhh..... baru ada kesempatan... kesempatan ker? atau aku sengaja.. bwaahhaaahahahaha !! eh eh... xde ape aku nak cakap.... cakap pun pasal movie... 3 days in a row aku pegi tengok movie.. kalau aku dah tgk movie, thats mean aku dah mengalami penyakit kebosanan yang amat dasyat.

Final Destination 5

Hantu Bonceng

The Smurfs

Kannnnn. Ha ha ha ha.... Tapi semua cerita tak menghampakan.. Masih boleh terima kenyataan. Sapa yang belum tngokk, sila hantarkan diri ke cinema berdekatan. Hu hu hu...

Dah tu kalau nak makan mesti keeeee...\







SUSHI KING - THE SPRING.

Memang favorite kita adik beradik ni... Ngeee... Dulu memang payah benar nak makan.. geli.. tp bila dah sekali, terkena kat KL....Almaklumlah , makan dengan bos, harus jua ku telan... dan tu jugak aku terus jadi peminat tegar si menatang ni... Hu hu hu.. Sedappp !! nyum nyum.. bagus makan ni.. cepat kenyang..biar x nak makan banyak boleh? T___T

First movie pegi dengan adik dan kazen... Second movie pegi dengan bff a.k.a ex classmate... Third movie pegi dengan bestfren. :)) tp amik gambar yg second movieee jaaa.. :))

ni kawan paling lama abad ini.. dari tahun 1995 which is aku darjah 1.. hahaha.. sampai tingkatan 5 sama kelas... Dia ni budak pandai, so kene la matrikulasi.. So, aku yg kurang pandai ni masuk kolej swasta.. Malas sebenarnya. T__T

Yang sebelah kiri pun kawan aku dari sekolah. Tapi dia jugak merangkap makcik aku. haaaahhahahaha !!!!



0 kicks: