Friday, August 26, 2011

Sorry....

Setelah apa yang berlaku..... kenapalah berlaku. ha ha ha.. eh, nak tulis ape pun aku tak tau semestinya aku malas nak menulis. hu hu hu.. tinggal beberapa hari lagi raya. Boleh tak kalau aku pegi beraya kat rumah sesapepun dengan muka x malu? Ha ha. Ade orang invite, masalahnya MALU. tebal kan muka aku. T_T

Best beraya kat kampung, boleh rasa suasana kampung. Kampung aku dah xda rupa kampung.. Hu hu hu. Tak besh.. Ni kawan aku ajak gi kampung.,.. Pergi cari buah durian. Bestnyerrrr tak terkira hingga menjilat jari.. He he he...


Nak cecite ni. Kenapa dia x boleh dibawa bergurau? Kenapa rasa benda tu betul? Ha ha ha. Tolong lah yer, aku ni bergurau tahap maksimum. Bukan aku nak memalukan kau, tp itu cuma gurauan semata-mata. Kenapa kau anggap betul? Dah tu ko bincang cara serius? Mau nyer aku speechless. Hu hu hu. Mane tak nyer aku xpandai nak jawab apa yang kau tanya, dan keputusan yang kau nak dari aku? Sebab aku memang bergurau.


 Korang yang baca mesti tak paham. Tak perlu paham ar. Hu hu hu. Lepas ni, aku akan lupakan perkara ni serta merta, kau pun tlglah lupakan. Kau jangan la rasa segan atau omputeh cakap awkward dengan aku... Eeeeeee..... aku xsalahkan kau la. Uwaaaa.... Sorry la kalau gurauan aku selama ni buat kau tangkap leleh. Aku x bermaksud.. Kalau aku boleh dihukum gantung, hukum la aku. Aku tetap nak berkawan dgn kau sampai bila2.. hargailah apa yang ada di depan mata. Sesungguhnya, itu yang terbaik buat masa sekarang. Aku xda keseriusan lagi nak berhadapan dengan benda cam tu. Aku masih inginkan kebebasan.. Best tak ceramah free aku? ha ha ha...Sorrryyyyyyyyyyyyyyyy !!! Lain kali tak buat lagi....


0 kicks: