Sunday, August 21, 2011

Red lipstick / Gincu merah ..

Balik rumah 3 pagi.. woahhhh. bangun kul 12.. sekarang kepala minta disorongkan bantal balik. niat di hati nak jmpa kawan-kawan.....nak makan-makan.. nan hado..tak terasa nak makan....pastu minum jer.. dah tu xtahan,byk sgt batu api kuttt.... nak jugak pergi cucuk bintang.. Bintang rasanya tak tercapai akal ku untuk dicucuk.. hu hu... mula2 nak balik kul 1..akhirnya kul 2.30 jugak menjadi taruhan.

 Ni la akibatnya takda boyfriend.....xde orang kontrol hidup aku. tapi seronok gak arrr.... tanak ar orang kontrol....parents aku pun tak kontrol... tp sebagai anak yang telah diberi kepercayaan ni, harus la gunakan sebaik mungkin... sedar diri sikit dik oi. T_T.. enjoy2 jugak, nama keluarga harus jaga.. lagipun asalkan kita x kacau hak asasi manusia sekitaran, so, should be ok kut..

cet cet... perempuan mana tak suka pakai mekap....? perempuan mana tak suka cantek? semua suke kan? angguk2 ke geleng2....

Tabiat aku sekarang suke sangat pakai gincu warna merah... Ha ha.. Tapi kan... kalau pakai gincu merah, mesti semua muka kene touch up.. tanak ar gincu jer merah pastu bahagian muka lain pucat giler.. tak syiok ar... eee tak tau ar.. tp addict giler aku dengan gincu merah...kuku pun kadang2 aku bagi warna merah... almari baju dah start ade warna merah... ngeeee.... dulu suka sangat hitam..skrang merah...skrang ni koleksi gincu merah dah yang ke 3... huhu..


HambekkkkkKKKKkkkkk... Ha ha ha ha.. So, cube la gincu merah.. mu mu mu.,. muncung jap.



0 kicks: