Wednesday, July 6, 2011

Aku nak jugak minat dengan laki orang.

Ha ha ha. Aku nak jugak minat dengan laki orang. Ada haku kesah??

Mesti korang dah kutuk aku sedalam-dalamnya. Rindu dendam semua dah terjawab.

Heshhhhhhhhhhhhhhhh, minat jer. Tanak kawen pun. Buat ape? Alaaa.. jgn la marah dulu. T_T

Aku minat dengan.. ehem ehem...

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AARON AZIZ

Boleh ker cam ni? Hu hu hu. Hensem tahap ntah tahap ke berapa. Meleleh2 air liur tengok dia berlakon. Ha ha ha ha.

Alaa... kalau dia bujang , aku tukar la tajuk kepada, AKU SUKA LELAKI MACAM NI, KO NAK SEBOK PAHAL? ha ha ha... Nanti buat entry tu eh. Best errr... Ha ha ha..

Ala, angan-angan tak ape la kan. Mana tahu nanti lelaki masa depan  aku iras-iras Aaron Aziz. Kannnn.... Jodoh la katakan. *hampeh, tak sedor diri*. Ha ha ha. hey, jangan tak tau, aku cerminkan diri aku dulu. Hu hu...

Bab-bab minat ni takpe.... Jangan betul2 nak rampas pulak...Aku maksudkan kat dunia realiti la. Aaron Aziz ni fantasi jer dalam mimpi. Hu hu hu. Simpang malaikat 44 ni nak rampas, nak runtuhkan kebahagiaan orang lain.. 

Dah mula dah ceramah free tak berbayar. Ni la gunanya blog. Segala-galanya terserlah, meyerlah dan serlahan. Ha ha ha. heshhh..

0 kicks: