Wednesday, May 4, 2011

Nak nanges leh tak?

Nak nanges leh tak? Ni awal bulan kan? Ha ha ha. Mengada-ngada.. Saya betul, nak nanges. :'(

gambar sumber dari google. 

1. Road tak, insuran RM877.50. Kenapa mahal? sebab hari tu saya gelojoh kan? saya laju kan? langgar orang. Ha ha ha ha. So, dia claim la. Saya bayar kepada pihak bank la. Ha ha. Bayar ansuran kereta dah RM500.00.

2. Saman JPJ. Padan muka saya kan? Ha ha ha. Apsal gelak ni? Lucu la. ketat jer muka aku arinih. Kene RM210.00. Sebab langgar traffic light time tengah merah. Tahun lepas wooo sebelum Tahun Baru Cina. Time tu aku duduk rumah, takde duit, mane la dapat nak keluar time tu. TiFU giler la. Tipu mende nyer makcik oi.. Ada bukti lagi tu. Gambar lagi tu. Ha ha ha...

3. Saya telah kehabisan RM 1587.50 secara rasmi bulan ini.. Ngaaaa... Sape nyer gaji banyak ni sebulan, habis la . T_T

4. Menangis ni. (Mengada-ngada )

0 kicks: