Wednesday, May 4, 2011

Aktiviti mengular

:( Blog saya sepi. Saya tahu. Sebab saya sangat busy. Busy dengan kawan-kawan. Busy dengan lepak-lepak. Busy dengan cuci mata. Busy dengan tambah lemak durjana. Maafkan saya. :((

Merepek lagi makcik ni. Woot woot. Semalam saya keluar dengan kawan-kawan saya. Bukan kawan - kawan yang saya selalu dapat jumpa. Kawan I Lily datang. Woot woot. Abis jer appointment pukul 1.00 pm, terus jer I pegi lunch dengan dia. Kebetulan boyfriend dia pun ada sekali. Pas lunch, I culik dia sekejap.. Mane ade sekejappp, punya la lama sampai ke malam. T_T

Aktiviti pertama :

1. Window shopping tak hengat dunia. Habeh la Kuching ni. Tapi kenape macam tak best? Tak berkenan la mak. uhuhu...

2. Pegi Starbuck Spring pun tak hengat dunia. Ni la yang dikatakan busy dengan menambahkan lemak. Tak caya? Tengok.. xPp


Aku sorang , skrang dah jadi 2 orang. Aku heret sekali Lily pegi layan Green tea frap. ha ha ha

3. Culik Cikgu ( kawan jugak ) dari Pusat Tusyen Titian, pegi lepak kat A1 BDC, makan.. Kita org x makan, dia sorang. Sebab masih kenyang. Pas tuh, call sana call sini, akhirnya, riuh sekampung.. Ha ha ha ha ha. Penuh meja woo.. Pastuh gelak tak hengat dunia. Ha ah ha ha.

4. cikgu kene balik keje. ha ha ha. ada kelas malam, so ape lagiii... sambung lepak kat King Centre. haa, kat sane baru la Kite orang makan. He he he. Gelak sakan tak hengat dunia. Dah macam ayam jumpa itik. Sorang tu bahasa lain, sorang x faham. bila sorang bercakap, sorang lagi tak paham. Ha ha ha.

Balik-balik pun dah dekat 9 malam. Ngee. Letih tapi had fun. Tak ingat masalah lain. Gelak tak hengat dunia, macam mana nak ingat masalah lain..

P/s : semalam pegi bank uruskan road tax dengan insuran... haaaa... Pengsan aku bulan ni. T_T

2 kicks:

Nick said...

haha.. activiti mengular!

Jacqueline Natasia Jee said...

T_T mengular ok. just stay in the office for half n hour.. then pegi berambus window shopping dengan bestfren, lama tak jumpa woahh...rindu. haha