Friday, May 6, 2011

Nak kata insaf tak jugak minah ni.

Nak kata insaf, tak jugak minah ni. Tajuk itu ditujukan khas untuk tuan punya tanah. Ha ha ha ha. Sesungguhnya,  kegelapan masa silam * mula la merapu *.  Tak de la.

Aku ni ha.. Cakap nak insaf, tak jugak. Mesti korang fikir insaf ape? Ha ha ha. Mane ade aku bunuh orang. Rompak orang pun tak. Ha ha ha. Cuma tabiat aku dari zaman kolej iaitu membuncitkan perut dengan HAPPY HOUR. Ha ha ha ha. xD.

sumber gambar dari Mr Google.

Dari Februari yang lepas, saya langsung tak sentuh beer dengan liquor sebab perut saya semakin sehat. Ha ha ha.. Sampai la Mr Y.K  datang. Sebab nak entertain beliau, dengan itu, keinsafan saya telah hilang serta merta. Ha ha. Mau tak terkejut. Lama tak minum. 

Sekarang ni besty datang dari Miri pulak. Selalunya tak minum tapi malam tadi melanggar pantang. Ha ha. Kisah asal nak pg makan.. Pegi makan tu kejap jer. Jumpa kawan Lily, Mark.. baru first time jumpe. Aku pun mengade-ngade macam kawan yang x pernah jumpa 10 tahun yang lepas..Mark really awesome la.. sporting..tu yang aku cakap 10 tahun x jumpa. padahal baru jer jumpa malam tadi.. So, pegi minum kat jiran sebelah tu.. Kalau org Kuching, sure dia tahu Soho. Haiya.... Mula-mula 1 botol kecik Stout



Tibe-tibe lak jadi dua. Akhirnya dalam masa 3 jam, in row, habis 7 botol. Eh, 7 botol rupanya. Mana aku tauuuu.. Ha ha ha. Lily 3 @ 4, tak ingat. Yang Mark pulak entah brapa gelas menjadi korban . Yang baru datang aku ni dah tua tak ingat apa nama. Ha ha. Sorrryyyyy.. Saya tak bermaksud nak lupakan korang. Otak dah tak betul . Ngee

Akhirnya, secara rasmi. Aku dah langgar KEINSAFAN. Tak disiplin betul la makcik ni. 

P/s : Thanks to Mark for the treat last night. Next time it will be my treat. 

0 kicks: