Monday, May 9, 2011

lelaki mengorat cara angkat kening.

Ni nak cerita pasal kegedikan tahap maksimum.Ha ha ha. Hari Ahad lepas, aku, adik aku, dengan kazen aku pegi beli toiletries aku. Dah tu nak cari hadiah untuk my mum sempena Mother's Day. Walaupun tengah sarat kepala dengan road tax,insurance, ansuran kereta, tu ni tu ni, untuk mummy,tak salah kan? Tak luak duit. :)



Pas tu, pegi beli ayam few kilo, beef, hotdog, leher ayam... beli ikan untuk Fulgoso, beli whiskas untuk Kitty & Kitto. Petang tu buat la bbq. Untuk meraikan Mummy tersayang. Tak banyak, sikit pun jadi la..Sekadar membuatkan hari tu luar biasa dari hari biasa. heeee:)

Yang menjadi kisah nya, time fill petrol kat Petronas. Adik aku cakap muka cashier tu macam BAIM WONG. Ala pelakon indonesia tu... Ha ha.Ye ke? T_T

alahai, hengseng nyer mamat ni tapi saya tetap tak setuju cara mengorat angkat kening. T_T

Masa nak gerak tu, lalu la depan cashier tu.. Cashier tu angkat kening. Ala kak ziana zain. Mak aii. Hengseng nyaaaaaa dia. Nak mengorat la tu.Cara lapok la cik abang.Terus rasa tak hengseng. Ha ha ha.Gelojoh betul la mamat tu. Gedik giler. Ha ha ha.

P/s : Lain kali,nak mengorat tu, terus jumpa face to face, lagi syiok. Ha ha ha ha. ***Jalan-jalan gedik sambil tekup muka dengan bantal***

0 kicks: