Saturday, May 14, 2011

Fulguso demam, Cian.. :(

Bangun-bangun tido, ada orang call. Call mende. Miss call jer. Hish. Oke, aku bangun lambat. 12.30tengah hari. Kerja 5 hari seminggu, tido awal bangun awal kan.. So hujung minggu masa untuk bangun lambat tido lambat. Tetap tak leh jadi menantu yang baik jugakkkkkk !!! Kau diam Jaq. Ha ha ha ha.

Bangun-bangun, dah tersedia makanan tengah hari.. Woot woot. Layan..... Aku memang pemalas, aku tau. Ah diam ah korang... =.=||

Pas tuh, mummy aku cakap Fulguso demam. :( Aku pegi la tengok dia kat rumah kecik dia tu. Serius, kesian dia. :( Terus aku amik tisu lap lap airmata merintih. Okay, aku tipu lagi. T_T

Mummy aku bagi makan panadol. Ha ha ha ha ah ha ha ha. Makan jugak si anjing tu. 2 jam kemudian, dia muntah... Rasanya memang demam. Kesian dia. Aku amik masuk dalam rumah, pas tuh mummy kasi dia mandi.. Dia pakai SUNSILK. ko ada? -________________-

Muka kesiannnn.. Siaaannn kat diaaa. :((

0 kicks: