Saturday, May 14, 2011

Blog dapat update. Tuan tanah sakit pinggang.

Oke. Sekarang aku nak marah. Oke, sekarang sabar. Kebiasaannya, aku pegi update blog aku satu post satu hari. Tapi hari ini lambat pulak. Oke, sabar... Sekarang 3.13 pagi. Jangan salahkan kenapa mata aku tanak pejam. Agaknya sebab belum update kot. Ha ha ha. 

Seharian suntuk manusia-manusia kat facebook aku cakap blog tak dapat log in. Pagi tadi lagi mengong, tak dapat buka url terus, jangankan nak log in. So, semua idea tepu aku dah ilang. Sebab tepu sangat. Oke, keluar topik. =.=||



Hari ini tuan tanah sakit pinggang. Teramat sangat. Entah kenapa? Tuan tanah sungguh sibuk hari ini. Naik tangga turun tangga. Urusan satu demi satu selesai. Kesian Tuan Tanah. :(( Takpe. demi kerja, aku gagahi jua.

Harini langkah kanan bagi aku. woot woot.. Sesungguhnya dinner saya hari ini ditaja oleh bakal adik ipar saya dan adik saya. Ha ha ha. Adik saya? Belanja jer, bakal adik ipar saya bayarkan. Thanks for the dinner Hafiz.. And Donut too. Melantak gila. Melantak kat The Spring Kuching..Mana tak macam bola. Ha ha ha

Pas tuh on the way nak balik tu, kite orang terjumpaaa. TADAAAAAAAAAAAAAAAA

Cuteeee kannn.. Sebelum budak-budak dok kejar menatang nih, biar aku kejar dulu. Pas kite org blah, terus penuh tempat ni dengan budak2. Nasib baik sempat. Jangan cakap ler pasal teddy tu. Aku lagi cute tau. Ha ha . Perasan tak habes2. Puikk.

Twisties kat tangan adik aku tu, kononnya nak makan time tgk wayang kan, cerita Thor.  Sekali penuh derrrrr... So, we'll make it another day. Lagipun sakit belakang wa. :(

P/s : Dapat jumpa kawan-kawan lama. Syiook oh! T_T

0 kicks: