Thursday, April 28, 2011

Serius nak berblogging?

Haaa. Serius Nak Berblogging. Tajuk utama dipagi hari yang agak cerah. Selalu nya Kuching ni mudah sangat nak hujan. Lagi satu, beberapa hari ni mudah sangat blackout. Satu Sarawak kalau tak silap. Errr.. Boleh la Earth Hour  kan ? Ha Ha Ha.

Hey, berbalik kepada tajuk serius nak ber-blogging. Antara pecaye ke tak, sebenarnya usia blog aku ni dah masuk 3 tahun. Tapi kenape aku baru nak serius? Dulu, mula-mula aku berblog, kosong jer blog ni. Lemau, tak bermaya, dah guna Garnier, boleh la bermaya. Ha ha ha. Mengada-ngade kau ni Jac.

Seawal kemunculan ( macam album pulak ) blog aku ni, tiada siapa yang tahu, dah tu, ikut sangat rasa remaja tu, asyik nak marah jer, nak menyumpah jer. Ha ha ha. Time tu remaja lagi tau. Sekarang ni haaa, layak jadi mak org walaupun calon-calon tiada.  

Widget tiada, shout box pun tiada, bloglist haram tiada *gelak sakan*, naif giler blog aku time tu. Iklan lagi la tiada. Menatang nuffnang tu aku pelik semacam. Ape kejadah nya benda tu? Nak update lagi la hawau... Sebulan sekali kot. Ha ha ha. Dasyat giler. Dah tu , mengada-ngada nak buka tumblr, ikut kawan kejadahnya. Haram, tumblr pun 2x5=10. Harus la 10. Tak kan 50 pulak? T_T


serius tak muka mak? berkobar-kobar ni T_T


Sekarang ni, blog ni officially active & public. Tak la terbaik, cuma nak menjadi yang lebih baik. sob sob .Setiap hari aku update, kalau aku outstation, T_T xdapet la.. kene buat auto publish kot. Terbuka, kalau idea aku dah banjir, aku postkan eh. Kalau kering idea, terpaksa aku jadi wartawan artis, kene belek pasal artis untuk korang. Ha Ha Ha. Serauuu makkk. Cite pasal hal aku sendiri tu kadang-kadang jer la. Hidup aku ni tak la seseronok mana pun. 


Dan rajin untuk menziarah teman-teman. Bukan untuk mencari kekasih yer. -----> asal pelik sangat? 
Kene la merah, sebab pelik sangat. Ha ha ha. Lelaki masa depan@Mr Right@Kekasih terangan ? Masih muda aku ni. Muda ok, 23 lagi. betul. tak tipu... no IC 880716-13-**** ( harus la dirahsiakan )T_T


P/S : Asal la kalau tajuk aku tu boleh pulak aku huraikan macam-macam sampai untuk 3 @ 4 tajuk sekaligus. Mende la ko ni minah. sedeh aku. Dari serius blogging, kepada kekasih, kepada black out, kepada errr. ha ha ha. 




P/S 2 : Yeahaaa, kepada rakan-rakan blogger, saya nak datang melawat, buleh? *mengada-ngada*

0 kicks: