Thursday, April 28, 2011

Review Pasal Green Tea Frappuccino.

Green Tea Frappuccino.

Review pasal menatang ni bersama aii. Kepada yang bukan coffee-lover, boleh la try. I dah try 2 kali. Sedap woo. Hingga menjilat ibu jari kaki walaupun mereka langsung tak bersalah. Ah, sedeh kau ni. 

Haritu, join si Adam pergi. My client la. Ha ha. Hanya kawan sahaja. Dia cakap, ade green tea frap la. Pas tuh I terngaga kejap. Perasan pulak dia , aku selalu jer order green tea kalau time makan. Eh, starbuck ade ke jual teh teh ni? Saspen ni, macam nak terima keputusan spm. Eh, biar benar kau ni Adam? Adam cakap, ko duduk diam-diam, biar aku order. Alahai, gentlemen bebeno. 

Tunggu punya tunggu, akhirnya datang la si perwira bersama 2 green tea frap kat tangan. Aku rasa macam demam pulak Starbuck hari ni. 

So, aku dengan supan SLUUURRPPPPPP... mak aiih, sodap giler. nak nanges, nikmat giler. Ha ha ha. Harga dalam RM18/-
Jangan la amalkan selalu, adeh... Tapi addict jugak aku akhirnya. Ada sekali tu, aku pegi Starbuck, beli sorang-sorang. Aku ni kalau bukan peminat tegar kopi, sebab tu jarang nak menjenguk Starbuck. Korang cam mane? Nak terjangkit ke? Hu hu hu. 

Pastu, aku pegi facebook kawan aku yang study kat Australia tu, dia pun cakap dia dah addict. Rupanya ada chemistry la. Ha ha, Sini addict, sana pun addict. T_T

Tunggu u balik Sarawak, kite addicting kan diri kita bersama green tea frappucino ;D
TAK BOLEH AMAL SELALU. 

P/S : Nak try yang blackberry tu la. Adeh. Mula lagi aku ni. =.=||

0 kicks: