Wednesday, April 6, 2011

budak sekolah vs perempuan cantek cam aku.

Sesungguhnya aku langsung tak berkenan dengan lelaki yang suka memaksa, suka buat lawak yang tak jadi, suka buat aku blurr, suka buat aku sakit hati. Hey, p-l-e-a-s-e stop all of your nonsense .  Ko hengat aku berkenan sangat ke? Tajuk aku pnya la buat korang separuh menyampah. hahahaha. xde la. xpa, aku sendiri jer yg puji aku sendiri. korang2 xperlu. huhu.

A : Hai Boleh Berkenalan?
B : Apa-apa ja la.
A : ASL please.
B : ( tergelak golek golek) ko brapa umur ha?
A : 16 tahun
B : wkakakakaakakakakaka. mudanya. ( dalam hati dah start cursing )
A : u brapa umur?
B : yerrr..kecik2 dah pakai U dengan I. ceh ceh ceh. ni ha, aku ni kakak engkau. engkau cari la perempuan lain.
A : tipuu laaa u ni. i tgk gambar u, i tau u belasan lagi.
B : hahahaahha *bangga diri kejap* terpulang. aku x layan budak2 kecik ni. gai sangat. hahaha
A : no fon please...
B : NI ORANG YANG TAK RETI BAHASA. *AKU XLAYAN LAGI TIME NI *
A : helo helo, pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

tindakan aku.... aku terus delete dari fb. abis citer. wkakakaka. mmg la salah aku. fb aku ni sejak aku tingkatan 5. so, zaman2 dolu dolu, aku main hantam ja, main approve ja.. skrg nak delete pun susah.. malas lak tuh. aku biarkan jer. kalau dah ada perangai x senonoh tu, aku trus delete. cam tu jer senang cite kan? Hahahahaha. :P

p/s : aku ni dah tua. ko xpadan dgn umur. kecik2 gatal sangat. belajar pandai2 dulu. ceyyyyyy

0 kicks: