Friday, April 29, 2011

Asyik vs Sehati Sejiwa

Nak tengok tak zaman2 aku mengada-ngada dulu? Aku nyanyi dengan sumbang nya? Memang sumbang.. Tak reti kenapa aku boleh jadi PTPL Idol dulu. Ha ha ha. Juara woot woot.. -_- takde saingan ker? Rase nyer dah nak terima kekalahan aku masa tu. Cuma entah, rasa sebak tibe2. Merapu lagi. T_T

video

Hebak tak. err I mean hebat tak? Ha ha ha. Sumbang woooot. Ni satu lagi . Sorry la kalau terpaksa terbalikkan PC @ Laptop korang. Ha ha ha.

video


Dasyat woooot. Lagu Dangdut... Ko hader? Ko takde. Macam mana aku boleh terjebak? Aku teringat la masa zaman daun pisang Iwan dengan Amelina. Ha ha ha. Pas tu, minat pulak lagu Asyik. Kan dangdut ni sesuai untuk yang gedik-gedik macam aku. -..- yer aku mengaku. 


Sekarang otak aku macam slow sikit la. Tak jalan agak nyer. Ha ha ha. Sekarang ni tengah layan Cloud 9 Perisa Mint. Sedap jugak.

P/s : Shazzy Falak dah melahirkan baby girl kembar. Aww. So sweet. 



0 kicks: