Tuesday, March 8, 2011

Happy International Women's Day

Tak reti aku. Tajuk jer gah semacam tapi aku ni tak segah tajuk di atas. Wakakakaka. 

About International Women's Day

When:  Tuesday 8 March 2011
Where: Everywhere
What:   International Women's Day (8 March) is a global day celebrating the economic, political and social achievements of women past, present and future. In some places like China, Russia, Vietnam and Bulgaria, International Women's Day is a national holiday.
Why:   Suffragettes campaigned for women's right to vote. The word 'Suffragette' is derived from the word "suffrage" meaning the right to vote. International Women's Day honours the work of the Suffragettes, celebrates women's success, and reminds of inequities still to be redressed. The first International Women's Day event was run in 1911. 2011 is the Global Centenary Year.

ni yang aku dapat dari encik  GooGle..

______________________________________________________________________________________________


berbalik kepada topik birthday tu. Semua nya tak dijangka.macam bom jangka la pulak. Adik aku bla bla plan plan... Aku ni tinggal ikut jer. Bagi jer cash kat dia. Aku ikut jer,. Ingat kan party mmg org tau, rupanya suprise...alang2 mulut aku ni molot longkang, aku dgn rasminya cakap kat birthday girl. eh girl ke? women la. huhuhu....trus adik aku nak smackdown aku. alaaa. bukan salah aku.. salah korang.. xsyok la cam ni. aku pulak yang kene. tp mmg padan muka aku. longkang sangat.. huhu.

pastu petang tu walaupun aku letih bagai, aku berusaha keras jugak atas mata dan kaki aku utk drive. huuuuuuu... aku sembunyi2 amik muna di tepi jalan, sampai xmasuk ke kawasan rumah, suprise la konon...alang2 birthday women dan stalk. hhahahaha. muna tu? err? tgk post sebelum, wakkaakakak. xD sabar jac. ._.

supriseeee !! kan best kalau ada balloon ker.. xpe..adik aku boleh membalonkan diri sendiri. huhuhu. Tu jer la nak cakap. xde la party besar besarkan. dah la ku keje kuli jer. mana mampu. huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. tp satu jer aku boleh cakap. kasih ibu membawa sampai ke syurga. aku sayangkan dia walau xpenah cakap. biasala bawa kepala sendiri. hahahaha xD. 

korang sayang x speaker korang? ala. mak aku tu la speaker. huhu.

0 kicks: