Monday, February 14, 2011

Gambar gedik ku. xD

Sebelum aku post about valentine day. biar aku post about kejadian gedik yang aku buat di belakang maktab dan di halaman rumah beberapa hari lepas. wkakakaka. walaupun aku ni saiz comel, aku ttp rasa ingin menjadi model (pffftttt) ada aku kesah? huhuhuhuhu. aku x minta pun sapa2 puji .. ntah, ni kegemaran aku. amik gambar, berposing dan cuci mata ( ada kaitan ke). credit to : my sister credit : to hafiz walaupun gmbr yg dia amik semua aku x berkenan. dan credit kepada kazen ku fen kerana ikut serta. -_-

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
hafiz. -.-

 taman sahabat bagi ikan kasih syg. i mean makan =.=

 baju bunga2.. @.@

 ignore jer errrr. haha. sus bes. aku tau -.0
 ignore jer perut aku tu. -.- kuatkan lagi beering. -_-

gedik kan? tapi itu mmg sifat aku. huhuhuhuhuhu. -__- x suke, xpe. sebab saya x kesah. heeee xD

0 kicks: