Monday, January 10, 2011

xda makna 2011

Today is Monday. Some people label it as Monday Blues. Blues meh? I think nahhh nothing different. What's going on with me? Oh My God... Even myself pun perasan on my own perubahan. Terlalu banyak berfikir? who said that before ho? Macam ada yg cakap cam tu. Terlalu banyak berfikir.. sape eh? mimpi ke? mangkok tul.. tgk.,..kan ada something wrong aku kan? 2011 for me started dengan pelbagai masalah. hairan aku.. cukup hairan.. huhuhu. pelbagai masalah datang... masalah pergi belum lagi ni... yang datang jer banyak. atas bawah, kanan kiri semua masalah. aku ni pun dah macam orang bodo.. keje jer aku bt .... yg lain aku abaikan dah. kawan2? lagi la aku abaikan. aku x boleh keluar dgn mereka dgn keadaan aku hidup yg macam x hidup. mati lagi la tak kan? sebab aku masih menaip dan terus menaip. huhu.

kalau aku mmg x dapat menampung semua masalah ni, mmg aku lepaskan semua masalah ni tanpa selesaikan, tanpa mencari jalan penyelesaian. dari atas ke bawah. dalaman dan luaran.. xperlu la korang bayangkan beban yang aku tanggung. aku pun xnak menyesakkan kepala korang dgn memikirkan apa jenis masalah aku. aku bukan la manusia yang pengalah dah tu lepaskan segalanya. aku cuma letih sangat. mmg Tuhan bagi aku otak special dari binatang untuk aku berfikir. tp kalau masalah tu datang datang dan datang... yg datang belum pergi dah tu datang lagi yang lain.

setakat ni, aku simpan jer dalam hati tp agak nya adik aku faham kot. dia tu superwoman sikit...xperlu bagitau, mmg dia tau. lucky jugak la kalau dapat adik yang lebih kurang sebaya..dah tu sama2 lahir bulan 7. xda rahsia dah. tp mmg aku xmampu dah ni. aku bukan robot. hati aku dah keras semacam dah. tp bila jadi cam ni, perangai pelik2, parents cakap kene buatan orang... bukan buatan orang tp mmg masalah menimbun. parents tak paham.. lagi satu paksa ni paksa tu. bla bla.. bingung la macam ni.

haih.. :|

0 kicks: