Sunday, December 12, 2010

Sunday ( Kuching International Airport )

For sure today is Sunday, am I? I try to type in proper way. Thats mean huruf yang patut diperbesarkan, I akan perbesarkan. Hahahaha. I try... I try my best. Today I woke up earlier, about 6.50am. Mesti korang WOW, HAI MEH?, YEKER?.. Hahahaha. Kalau keje pun aku ni bangun kul 7.45am, alkisahnya office buka 8.30am. Terkocoh-kocoh gak la aku nak berkemas. But kerana cuaca sejuk menyengat, aku mandi x lama, tapi bajet perfume banyak-banyak. The best thing is, my make up also done only for a few minutes. Tak sia-sia mummy taught me all about make up since I di Kolej dulu. Hahaha. Thumbs up mummy. Practice make perfect. Orang mekap setengah jam, I 10 minutes dah abis dah. -_-"". Tapi tak la pakai bulu mata palsu bagai kan. Tu dah over tu. Otherwise my clients also lari. Fuh...


Ok... Kita dah lari dari topik bangun awal sangat pada hari ahad. Semalam, kawan aku yang rumahnya jadi rumah no 3 aku selain rumah nenek dan rumah sendiri, dia minta hantarkan kat airport arini. Hantarkan dia and her mummy ke airport...Flight derang 9 pagi. Tu la aku hantar dia orang bajet berus gigi jer, pastu perfume lagi. Hahahaha. Tak mandi tu weh. -____-"" . Tak ape dalam hatiku berkata-kata. Hantar jer, bukan nak g mane2 pun. Aku pun sampai around 7.15pagi. Kemas-kemas, aunty esah (cha's mum) bagi $$... sebab tolong hantar derang dan akan amik derang.. La... (dalam hati duittt tuu, bajet muka tak tau ape2).. xpayah la aunty... Bukan susah nak hantar amik kat airport. Lagipun tak jauh. Dia cakap tanak la nanti petrol I habis tengah jalan gara2 nak amik derang kat airport. Hahaha. Alahai, tak la sampai cam tu sekali. ( ala, aunty esah gurau la ). Aku hanya mampu ketawa.

Pastu, berkobar-kobar ni nak hantar, pastu bajet sangat macam segar la sgt kan. Aunty esah cakap, breakfast dulu. Ha.... aku yang tak mandi ni, dengan langkah segar nya ( dalam hati, alahai, mandi x lagi ni).. aku pegi jugak join derang breakfast kat McD. Ha...tak pernah lagi dalam sejarah aku breakfast McD. Hahaha xD. Sangat Mustahil lebih-lebih lagi hari ahad dengan tak mandinya. LMAO. Aku makan jer la 2hot pan cakes dengan hot milo. Cha amik big breakfast, wajarlah tu..nak jalan jauh...flight pun amik masa 5jam lebih nak ke Hong Kong. Aunty esah amik bubur dgn hot milo. Makan-makan, family kakak dia sampai dan mereka pun pegi. I balik dengan harapan nusa dan bangsa nak sambung tido. Dan I berjaya mencari bantal-bantal kesayanganku.. Bangun tengah hari dan dapat FLU. Padan muka. (sekarang tgh lap hingus). padan muka jac. Rasanya nak demam aku ni. Esok mesti suara aku mengalahkan Ramli Sarip. LMAO. =.=||

Eh eh. banyak nya cerita ... Ala, kasi can la sikit. Nak benti la ni..


You are most welcome. Take care of urself. Don't forget to bring home lelaki cina hong kong. Pfffttttt.. 

p/s : kene flu.. pffftt. -____-""

0 kicks: