Friday, December 17, 2010

McD dari pagi sampai petang no wonder.

Pagi tadi pnya la lapar siot.. Aku pegi ofis jap hantar laptop dgn beg berisi fail aku then trus pecut ke Mcd seberang jalan.Lapaaarrr. pesan ni set breakfast ni mcsausage dgn bubur.. and coffee.. lega sikit. huhu......keje arini duduk ofis. tak buat ape pun...nak rehat jer.kepala sarat sangat. tu pun lambat sgt pickup... tu yg kene gelak dari pagi sampai petang. pffttt...

malam ni ada caroling.. tp aku tau xkan awal punya. tiap2 tahun mesti yang terlambat. huhuh... tp sebelum tu, aku pegi kedai gambar jap ntah kenapa dvd aunty aku x dapat dibaca kat laptop aku. huhu.... tu aku bawa kazen aku.. ha... janji nak ajak g mcd ni...esok gerenti x dapat. lusa pun sama.. ahad dia dah pegi dah ikut aunty balik kapit. so, hari ni, kebetulan aku nak selesaikan soal dvd, aku bawa dia sekali. trus dinner kat mcd batu 3. er...dinner ker? siang lagi.. takpa..dinner la tu.. we ols amik properity burger. pfftt.... dgn mcflurry oreo. hakhak.
nah. gambar.,:P

 sedap woo.. hahaha.. :P
 ni lagi i suke. xD

 ni la kazen segila aku. huhu. -__-
feel ni weh. ahahha xD

haha. sekian terima kasih. ZZzzZzZzz

2 kicks:

Mizz Coki said...

since ku pindah ofis ke sentosa, I miss McD. semua org ofis nemu aku kaki order McD lol.

Jacqueline Natasia Jee said...

aduh..aku alu jadi mcd lover. kadang2 hari2 ku pegi.. nasi alu nda makai. huhu