Wednesday, December 8, 2010

boo----hooo--uuu---haaaa (kesempurnaan)

Hey hey, dalam minggu ni minggu paling rajin aku. HAHAHAAHAHAH XD. awal aku turun keje.. awal lagi dari admin aku. hebat kan? HAHAHAH XD. ye la. mane tak nyer. dah kene sound. bwahahahah XD. ape aku rase aku bz semacam. lagi2 admin takde. die cuti seminggu..konvo. teeheee.. tinggal lah aku bersama 3 musketeers. hahaha. sorry boss.. hari ini hari yang dimulakan dengan sungguh positive. sampai ke petang walaupun hari ujan aku tak bawa payung, eh ade kene mengene ke?tak tak aku merepek lagi. lagi2 musim sibuk, musim merepek kene jangkit. XD

kenape eh manusia pelik? ahahaha. bukan korang la. aku kot. diri sendiri. masalah dalaman diri sendiri agaknya. kadang2 rasa nak putus asa. kadang2 rasa nak berjuang. tp kadang2 banyak berfikir... sampai nak tido pun susah. haizz. ada kah ini dinamakan simptom onthewaynakjadigaban? HAHAHAHAHA XD. xlame lagi kot dapat lah title gaban tu. pffftttt ....

ye lah. masalah tempat keje, masalah keje, masalah cinta ( masuk jugak ke), masalah dalaman, masalah luaran dan segala masalah. semua nak diselesaikan tp macam xboleh jer selesai. atau aku amik jalan paling singkat yakni paling senang.. iaitu buat tak tau jer. HAHAHAHAH XD. mmg weh, xdpt fikir lagi ni. nak bercerita lagi la susah. ade org faham, ade orang tak faham...ade yang bt tak tau. so, alamatnyer simpan sendiri sampai x berdaya akhirnya masalah ditinggalkan tanpa notis... huhuh. org cakap berhenti keje kene bagi notis..tp nak tinggalkan masalah pun kene bagi notis kan.. ngai shakap ku. derrr ~~

satu lagi notis.. haaa notis lagi.. notis utk org LELAKI. kalau nak ditujukan utk PEREMPUAN boleh jugak,. x kisah. janji masalah tu kene tempat, semua betul..semue kene. ahahah. suaipadan kan diri sendiri eh. aku pun x tau nak cakap apa.... kalau dh dapat sesuatu yang cukup sempurna, tlg lah jangan cari yang LAGI sempurna.... sekali petik ker dpt yang terlebih sempurna. kesempurnaan terletak kepada bagaimana u sempurnakan segalanya. haaa.. apa aku cakap ni. pffttt...

haaa balik kepada kesempurnaan..... carilah seseorang yang segala2 nya dalam kesederhanaan, dan kesempurnaan akan datang kemudian. bila ksempurnaan datang, itu lah masa utk menyatukannya... saling melengkapi. tgk, aku dah bagi ceramah pasal sempurna. HAHAHAHAH XD. ni.... bila psangan dah cukup lengkap, tunggu nak polish... tu jugak yang satu tu buat hal.. ntah kenapa buat hal, kenapa cari yang LEBIH sempurna, kenapa mengkhianati yang satu tu. adakah kerana misi pencarian sempurna belum lengkap? haih... pastu, tinggalkan dan pergi bersama yang satu yang dianggap SANGAT SEMPURNA itu padahal tak la sesempurna mana. pastu, beberapa ketika, orang yang dianggap SANGAT SEMPURNA tu pulak jadi tak sempurna bagi dia. Mulalah dia cari yang tak sempurna sangat tu. HAHAHAHAHAHA XD. lawak kan.. tajuk kita hari ni kesempurnaan. sungguh tak masuk diakal.

hello, hapuhh.. HAHAHAHA. ya lah.. why if we like someone, they dont like u and act they like u.. ngaaaa. then, u try to move on, and u got it... unlucky u, by that time, when u can make a move, they come back to u and they want u back... that's had happened to me now. so, why ha u so stupid make me serba salah. why u make my life being so complicated??? so pengajaran : tolong lah hargai setiap yang ada di sekeliling anda. Kalau tak lengkap, amik masa lengkapkan, carikan kesempurnaan.....jangan main redah jer. ikut suka suki jer nak ke tanak. jangan minte puji. takde orang nak puji. dah tu menyesal menangis2 meraong.... tlg jangan susahkan orang lain. anggap jer tu pembalasan yang kau dapat. eh eh, masalah ni aku tujukan kat sape? xde sape2 la. hahaha XD.


P/S : gambar sebelah ni gambar HAHAHA. kawan aku cakap rasa cute. bibittt !! hahahaha.. takkk... alkisahnya, nak act cute, jadi cam ni.. hahaha. nasib baik mesej kat hp x dpt dibaca..zoom pun x dpt clear. wkakakaka. XD. alkisahnyaaa.... hahaha XD.

0 kicks: