Thursday, November 11, 2010

tired means toing. haha


genaplah 5 hari aku kat sibu...esok aku pegi miri.. sampai kira2 waktu malam. mula2 rancangan dengan kereta...ikut bos.. hmm.. tp pakai bas pulak..xpa la...sorang2 lagi bagus. bukan aku x biasa sorang2 kan... janggal lagi kalau ada orang.. esok kawan aku amik kat terminal.. lamee tak jumpa kawan aku tu..rindu sesangatt. :)

pastu dia suruh aku check in kat hotel yang mak dia salu pegi kalau pegi bandar miri. so, aku try la..kali ni xnak masuk yang mahal2. untuk tido jer. :) hotel tu dekat dgn tempat die kerje..senang sikit nak jmpe time lunch ke..btw, i keje ke miri.. dalam 3 hari. ade exhibition untuk dental progress mula dari hari sabtu kat hotel marriot. :) letih tp berbaloi...:D

antara ahad malam atau isnin aku balik la sibu...rabu aku gerak kuching. heheh.

please urut badan aku ni..pleaseee. :D rindu nenek pulak..hehh

0 kicks: