Sunday, November 21, 2010

bual kosong...mesyuarat tingkap


Tengah duduk di kalangan orang2 tua yang tengah mengadakan sesi menganyam ketupat. haah..takde la..lebih kepada cakap2...visited each other. mesyuarat tingkap walaupun takla bercakap menghadap tingkap.. huhuhu... alaa org tua biasa la.. so, aku yg tgh online dgn selamber pegi dapur buat handmade coffee. wangiiii, sedap....aku x berapa nak minum nescafe...aku lebih suka handmade coffee. nak buat teh, tp org tua ni prefer lagi minum coffee. so, aku pun jalan jer walaupun coffee. dah tu ada ubi yang warna purple tu. sedap, manis..tp aku x jalan sgt makan bende tu. melekat. haha..

so, aku tekedek2 ke dapur tgk ape yg ada... biskut PINGPONG ( sape tau puts ur hand up) ahahahh......org tua susah sikit nak makan biskut.. so, aku terlihat bawang besar, ikan bilis dgn tepung.. haa. aku buat cucur rangup..cucur ikan bilis. hahahahaha. rangup...ntah, mungkin aku letak telur kot... aku goreng bawang besar dgn ikan bilis..bawang besar tu cincang halus.. jgn garing sgt....aku letak terus dalam adunan tepung tu. pastu buat.. sedap.. aku puji diri sendiri..wkakkakakka....


0 kicks: