Sunday, October 24, 2010

airmata

hahah..teringat kes petang tadi...


kite orang tgk cite hindi... 2 movie non stop dari kul 4 ptg sampai 9 malam. ahahahha.. first movie tu tak boleh tahan... kabhi kushi kabhi gham. MELELEH leleh aku dengan kawan aku.. ahahahahahahahah.. kite org layan kat rumah dia la......semalam spend night kat rumah dia..seperti biasalah.... tilam dgn selimut dah ade, layan mata jer..pastu bangun lewat giler...bangun lewat, mandi tntu la lewat jugak..makan? breakfast+lunch..sekaligus. ahahahah.. pastu, cari cite hindi..balik rumah die, layannn sampai malam...pegi mcd cari bende nak makan pun kul 11 malam.. hakhakhak.. padan la sgt... hindi punya pasal, cuaca kat luar dah gelap pun x tau..ye le.,.layan air mata. banjir. ahahha. terok2...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

now, 2.30am. lame dah tak online sampai pagi cam ni.... tapi rasa kosong la.. lately seringkali rasa kekosongan dalam diri. nak taip ape dah tak tahu dah. ape lah yang dicari dalam hidup.... kawan aku cakap ketenangan... kenape nak cari ketenangan? atau aku harus cari ketenangan..? tenang kot. mungkin bende lain? tapi ape? tengok.. aku sendiri tak pasti. :( ape yang menyebabkan hidup aku macam tak lengkap... kalau ditanya pada aku, jawapan aku tetap ENTAH. dari semalam lagi aku terfikir.. ahakss. :D
DIA.... tiba2 kan DIA kembali dalam ingatan.. aku teringatkan DIA. CINTA? tak ada lagi cinta untuk dia. hanya ada cinta untuk seorang sahabat. sahabat? kalau dia masih mau menerima aku sebagai kawan, aku lah kawan dia... kalau dia nak aku sebagai kekasih, aku bukanlah tempat yang sesuai. aku x mungkin menjadi sebahagian dari nya. dia hanya kenangan..tp aku xkan sesekali bersandar pada kenangan kami.. kenangan kami telah lama musnah ditelan masa. berseorangan aku sekarang bertemankan rakan2, keluarga... teman untuk sehidup semati? biarlah datang sendiri.... aku dah penat mencintai....benarlah kata orang...cari lah orang yang sangat mencintaimu.. dia mampu membahagiakan kita... ya kot.. tunggu jer la. wkakaka. yang paling penting .. menerima aku seadanya...terima apa jua kekurangan diri ini.. hargai diri ini. :) indah kan? hehe.. tp angan2 jer tu.. indah khabar dari rupa. :D

aku dapat offer medical officer.... tp hmm.. Miri bukan tempat untuk aku diami.. jawatan yang dah lama aku idamkan dari dulu lagi... pekerjaan yang memang menjadi pilihan aku... tp...kenape tak di Kuching? kenapa di Miri? dan aku tolak tawaran itu. kerana aku rasa aku tak perlu berada di miri.. aku x betah. ahhahaha.. takde la... aku ade family..tentu nenek aku xnak jauh dari aku.. aku sendiri pn x sgp berjauhan . :( keluarga sangat penting bagi aku sekarang... :)

pasnih aku dah tak tau nak buat ape dah.. nak tido , mata x ngantok lagi.. dengar lagu jer sampai terlentok. :P

okey. goodnight blogging people. :) ops...suppose to be good morning.




0 kicks: