Sunday, August 8, 2010

outstation trip

off to Sibu 9 august-14 august :) go for outstation trip. chasya dawi and my sis will go along menyondet. HAHAHAHAHHA.. wait for us to come back kuching.haha..gerenti banyak cita..last night pun dah rasa nak gila...cako rasa... hahahahah

last night my uncle wedding bha.. so i go alone..my cuzzies dah nnggu at hotel.. so, i pegi sorang2..as in my sis dont want to go...taking pic..snap here and there...at 10pm,i received msg...CLUBBING JOM.. so, terus i setuju... hahaha. then, i went home pack my things...chasya pick me up... so balik to her house, she mandi then kemas2..we pick up her kawan...PON. abang pon. huhuhu..

kita bertiga gerak to T1 la. :) haha..quite boring..opsss.. haha..the Dj la best. ahaha....blablabla... dah a bit sober also last nighht..haha. banyak kes lawak.. jumpa perempuan mirip mak cha. ahaha. leput tetak.sida negro nari joget lambak bak kata sheila mambo.hahaha. lupakan kisah clubbing.. ahahah

* paling x boleh lupa..adalah kes ya tek...both of us..me and cha..merangkak dalam rumah until upstairs. hahahaha.. aduh*

ok2...next week i update lagik after balik dari outstation trip...menyelam sambil minum air. :)

0 kicks: