Saturday, January 9, 2010

awal bangun oi

Awal betul saya bangun pagi ini.. almaklumlah something happened with my psycology system last night. huhuu.. mati la sampai psikologi kan.. nak gile ke jac. jangan ~~ huhuhu...

begitu malasnya i nak update something kat blog ni... bangun awal..6.30am. actually serba tak kena...tido x lena. huhuhu. sambung2... mandi x basah, makan x kenyang. -__________-

topik : pasal church kene bakar sampai 3. apuuuu... kejam sangat...dea org fikir pakai lutut ke? or kepala derang tak dianugerahkan otak utk berfikir? malas la nak cerita hal itu... bukan hal I.. buat bodo jer lah....nasib baik buat bodo..org yg fikir x pakai akal lagi bodo.. walaoopoonnn~ off topic now.. xda apa yang i nak explain....budak kecik pun kalau explain, mesti tau lagi, mesti leh jadi penceramah berjaya.. yang bakar tu bukan orang Islam..tp rasa nya orang Melayu. bukan SEMUA.. diulang bukan SEMUA.stop~

praktikal tinggal 2 weeks lagik!! yeaaahaaaaa~ pekara yang aku tunggu2... bukan sebab aku malas ok... mentang2 aku ni pemalas..upsss.. huhhu. pemalas ke? rajin ape...hari2 aku masak..*utk sendiri*..haih..ada kaitan ke?

lama x update blog...macam mana nak jadi blogger terkenal ni? wkakakakakaka.. menyampah aku nyah ko prasan bagus. hahaha. aku malas, lagi, life aku tidak manyak bagus... buat bende yang sama...semua samaaa... u nak i cerita ape??? huh...korang bosan nanti, korang salahkan aku... sebab aku yg salah. huhhu.. x update blog katanyaaa.~

x lama lagi i akan dekat dengan member2.... eee.. xsabar deh... ada berita tergempak...tunggu laaaa...jangan laaa rush nak tempek kat sini..kang tersebar.. syhhh~ hahahahahaha.. almaklumlahh....big boss nak bt pengumuman..kene lah grand nyah..berkelas2 gitu walaopuuunnnn sendiri macam apek tanam sayur. hehehe... i dah dapat job nyah..tunggu nak pergi jer lagi... kat mana?? rahsia. hahahaha... tapi tempat tu boleh buat i sakit jiwa nyah... haiyaa~ xpa la..hidup harus diteruskan... xda manusia yang xda masalah...cuma anggap jer simple..jangan fikir complicated walaupunn hari2 aku berfikir benda yang sama...kadang2 sampai ke luar jangkauan. hahahahahaha.. biasalah I...kan suka berfikir...apa yang penting.. ENJOY... hidup sorang2..single mingle... fikir la enjoy, fun..xkan fikir nak kawen, . ahahha.. calon ngak ada..tunggu datang dari langit..nanti mengorat bos. huhu.. lilyY~~~ wait for me.. *hint*. hahahahahahaaha.

U tgk, sekali i balun, panjang lebar.. cukup kuota seminggu kan nyah?hahahahha. jadi seminggu kemudian, sunyi la blog ni... aku nak mandi, nak pegi kolej amik result...*rasa macam ribut taufan* amik gambar utk resume...*amboi. haha*... dan sebagainya..sebagainya bermaksud cuci mata. harharhar.. *lama aku x gelak menyampah cenggini kan*.

kawan baik? brapa kawan baik korang ada? brapa? aku punye xsampai 5... ada la beberapa orang... malas la nak fikir...yg penting aku pegi tempat lain, environment lain... kepala pun relief..senang hati.. kawan baru? hahahahahahahahhaha. pilih KAWAN bukan LAWAN. anang sengapa ko inik ku. nyehh~ aku pergi dulu.sehingga bertemu lagi seminggu kemudian atau lebih dari itu. -___________________________-"

0 kicks: