Friday, December 11, 2009

one whole week become 1.

aku tau aku sibuk -_____-... sampaikan ada yang merungut.. SUSAH TUL NAK AJAK JAC KELUAR. huhuhuu. bz giler... balik rumah kadang2 tidur dolok....then baru la take my shower... macam pancet aie.. =.="" tp facebooking tetap no 1. wkakakakakakakaa. leh muai ke stress wai... bc urg ngau ngaga ketupat. wkakakaka. tang ketupat nyak ndak gak nyadi2. wkakakaka
cepat masa berlalu eh... sik lamak gik kerja ku di hospital bau ya abis... huhu.. sik dapat gik main2 dengan staff2 sia. hahahaha.. ukai apa, nadai urg dikemelik ke aku.. hahahaha. thanks to all of the staff merik tunjuk ajar.. hehh.. kerja mmg mcam cucur panas... nang sigi mayuh urg..ndak ngira ari peda ku...tang sida nyak ti madah ari tertentu jak bz.. huhu..

p/s : sorry la..ku ngena 3 bahasa...biasalah 1 malaysia.. perghhh~ kak mateyyy

what will u do if 18 years old boy said that he loves u so much?? i mean u are 21 years old.. -____- what is ur reaction? scream??? vomit?? huhuhuhu.. kita tidak boleh menyalahkan budak2 itu mengekspresikan ( wah ayat aku) kasih sayang nya kepada kita... uwaaaaaaaaaaaaaaa~~ kenape hidup ini begitu kejam??? dan satu lagi... aku x leh nak tunjuk perangai mesra aku kat semua org... orang yg begitu suke makan santan *ade kene mengene ke?* sangat tidak boleh dibawa bergurau. -____- " . aku wewit sikit, sudah la perasan mengatakan aku berminat dan akhirnya dia berminat dan aku menjadi org yang begitu bodoh sekali akhirnya buat pandai.. APE AKU MEREPEK NII~~ HAYAMMM TUL... KERANA BELIAU YANG BEGITU PERASAN ITU AKHIRNYA AKU X PENAH LAGI SINGGAH DI GERAI BELIAU UTK MEMBELI KEROPOK2 KESUKAAN KU.. kejam kan dunia??akhirnya aku x makan keropok lg...tkt kene mandrem. wkakak.. jgn terlalu berbuat baik kepada orang, nanti org perasan x sudah2.. tolong lahh~~

esok aku kerje..ade mobile... kempen derma darah. harharhar.. anggota2 abang2 kakak2 RELA yg meRELAkan diri mereka utk mendermakan darah mereka yang sungguh merah itu. huhuhu... minggu ni keje hujung minggu..minggu depan begitu jua... ku mok apply cuti eh.. tp malas buat surat. huhu.. cuti 24 disember. huhuhu.nak diikutkan tara cuti la moi. sik sabar 2010. i dont know why.. and i dont want to know why.. just wait n see.. hope better than this year. :))

and then...how can my heart answer all of my question that i ask for myself? so many not logical question in my mind.. ahh.. i have to explore and tell u and myself with my own expression. but howww???????????? is it i have to move on and start my new life...? is it easy as sleeping with ur bantal bucuk? hahahahahahaahahahaha. gila siottt..

just left a couple weeks for us celebrating new year. bestt hoo... huhu..umur tuaaa.. adehhh...next year jadilah dewasa.. huhu... ishh.. bila nak berubah ni? wkakaka. alahaii~~ tibe2 kan... aku rindukan zaman budak kecik. :((

0 kicks: