Tuesday, August 11, 2009

H1N1 VS JEREBU

Hari ni aku nak cerita sal jerebu. Giler la jerebu ni. Baru semalam hujan (dikira agak lebat) semalaman hujan. syukur giler ok. H1N1 pun kalah. Dah lah jerebu, H1N1 lagi tu. Persaingan yang langsung tak sehat. Aku nyer jadual padat, isnin sampai sabtu. dengan keadaan begini, aku malas giler penuhkan jadual aku tu. Tapi aku turun juga. apakan daya~~ final exam ( the last one) akan menerjah dalam masa terdekat. huhuhu. sekarang....aku dah macam susah nak bernafas. apa lagi aku mampu lakukan selain berharap aku tak sesak nafas (asma). nak bt check up juga. nak pakai topeng..harus ni... selamatkan diri anda.. mencegah lebih baik dari merawat. kalau dah merawat, entahkan sehat entahkan tidak. alamatnyerr~~~mampus. huhuhu. kan...jangan menyesal...harhar

Tak lama lagi aku akan menjalani latihan industri (3blan). tak sabar ni... mmg tak sabar gilerr.. aku dah puas dgn teori..aku nak praktikal lagi lama2.. huhuhu. kepala aku ni teori nak bebal sikit. almaklumlahh...harhar... nak kata kurang upaya, lengkaplah juga badan ku ini. sem ni knpa aku rasa banyak assignment? sem sebelum takde pun? sampaikan aku terpaksa tulis dalam nota kecil dan tandakan kalau sudah dibuat untuk mengelakkan aku LUPA. huhuhu. semalam selesailah satu pembentangan ku bersama2 rakan2 lain. lega giler walaupun kena tembak beratus kali.alahaiiii~~

Hari ni jer aku sempat update. member dah bising tanye dah MAMPUS ke, xde update. harharhar. alahaii..mampus jiwa...jasad masih ada ni ha.

korang bace la ape aku tulis keyh. aku dah malas ni. tak sehat. duh. kalau bosan tu bace lah previous entry. harhar. k?

p/s : mesti gi klinik check. sakit dada :((

0 kicks: