Tuesday, July 14, 2009

Tujuan Kehidupan

Kalau aku terkasar bahasa dekat facebook diharap tiada yang ambil hati. aku hanya tujukan kepada seorang yang hanya seorang rakan.aku tak perlu menyatakan namanya.. cukup la sekadar mengatakan seorang teman dari aku berumr 16. orang yang pentingkan diri sendiri.. yang tidak mengambil pusing perasaan orang lain bila menuturkan sesuatu bahasa. Bukan kepada seseorang yang khusus.. Maafkan aku kalau aku buat orang tersilap. Aku tak sangka sampai begitu sekali dea cakap aku tuju kat dia. Aku tak pernah marah orang itu dalam blog aku. Tak apa.. aku akan berhenti bicara. Dan aku tak percaya aku boleh menuturkan bahasa yang sungguh BUSUK kepada dia. Sedangkan aku yang jarang nak cakap jahat tibe2 leh jadi cam tu. Dia betul2 tak fahami aku.. Mungkin ini cara terbaik. Tak ada apa yang aku harapkan dari dia. Aku dah betul2 putus asa untuk mengubah dia menjadi apa yang aku nak. Tak mungkin aku dapat mengubah seseorang itu menjadi apa yang aku nak.. Semoga dia bahagia dengan apa yang dia lakukan. Kalau dia nak terus sumpah seranah aku dimana2 sahaja.. biarkan sahaja..semoga dia happy dengan apa yang dia lakukan. Kalau chat box aku dipenuhi dgn kata2 yang kurang menyenangkan...biarkan sahaja.. aku tak mampu lakukan apa2.

terima kasih..

0 kicks: