Wednesday, July 29, 2009

Shopping with my family

Hahhhh~~~~ Just a fine fine day for me. :)

ahhhh... I did the proses pemotongan today. harhar. berpeluh yuuuuuuuuuuuuuu~~~ sikpa la..seronok jugak kennn... habis kelas, next class bersambung 4 jam tanpa henti.. got a lab test. not a big deal.. just a chapter 1. senang2 pun 15 and a half over 20 juak..wkkakaka.

Then balik rumah at 6.00pm.. So laparrrr~~ u know what, I didnt had my lunch neither breakfast today. nahh~~gastrik. balik rumah having my maggie mee.. nah~~ then my dad called mummy asked us to meet him at C121 around Tabuan Jaya.

candid! harhar. my sis punya kerja

u see the jedun? my mum kt belakang ok..
Rupa rupanya hendak dinner kat luar dong. hehe.. Kite orang makan kat Kluang Station at Spring. Walahhh~~ u must come and try the dishes. Very nice laaaa.... I'll post some picca. :))

Kluang Station, Spring

candid by my sis again

me, my sis and my dad having our chicken chop. huhu
my mum having her nasi lemak with rendang


Then apalagiiii. shopping lerr.. my dad gave me and my sis Rm*** each..wkakakak. my sis? habis lah untuk mekap2 die tuuu.. aku? aku beli perfume, gelang...baju... harhar. ada sale..kalau xde sale..malas la.. huhuhuhu. my mom shopping for her barang dapur. neh~~ biasalah orang rumah. my dad? new handphone. tp tak jumpa. huhuhu..

percent? %%% silky girl :))

sempat la for me. wkakkkaa

hah.. xpe..aku jadi modeling x jadi arinih

0 kicks: