Saturday, June 13, 2009

Merangkap satu minggu

huahauhauahauahuhu.. hye uols..!! lame tak dengar cerita kan!!! Biasalah kalau I malas nak online. Lagi-lagi ANAK AYAM kesayangan I masuk services. hakhakhakhak. Kali ni I nak tunjuk gambar jer. huhuhu.. I akan bagitau apa yang terjadi sepanjang pemergian I. BTW uols, kelas I dah start. Tapi I baru masuk tadi. Kelas my MUMMY. hehehe :D. HAHA, alangkah nasib badan kenn kelas dibatalkan dan diberitahu hari rabu lepas. Padan kan muka akuuuu sebab tak masuk kelas hari rabu tu. Tapi tetap semangat. Muahahah. Ni last semester aku. Kene lah all out uols. hahahaha. I tunjuk jer gambar nanti aku bagi description ote!!!!

Sorry lah kawan2 kalau gambar serabut..sana sini.. muahahha. aku malas bah.. muahahahah.

semalam kat rumah nenek ada kenduri doa selamat sebab my aunty naik pangkat kepada Guru Besar.....
dari kanan : adik, aku, aunty cindy, aunty sharon, kazen aku, amit. :D

smallest, naughtiest cuzzen in the family. =.=|||
Kami bertiga mmg sengal tatkala orang tengah berdoa.. muahaha
hahahah.. sengal jer jawapnyer
Father Nelson yg pakai baju putih ada kaler hijau. Doa doa cepat!! :P
Tugas ku yang amat best, potong suap sendiri. haha
ni aku masak bile erh??? ni salad ayam.huhu
ni aku masak bile erh.. lupe.. coklat cake. very the ceridak tp sedap!
aku yg buat mekap n rambut tau. :P ada wedding last saturday
my nenek. superb nak?? hahaha. :P
Huahuahauahuahauhau....Banyak cerita tapi aku pendekkan..Aku malas beb!! aku nak main game. :D ..Daa~~ Bagi yang bercuti selamat bercuti dan bagi yang pemalas cam aku, sile rajinkan diri. haha...

Pss: Kucing belang hitam putih aku hilang... :(( tolong kembalikann!!! uwaaaaaaaaaaaaaaaa

0 kicks: