Wednesday, May 27, 2009

neverless

oit oit sorry!! lama x update blog.. mesti my readers bengang giler. :P actually too many happened this past few days. Balik rumah gerenti pancet!! So, nak update pun terus blur. kita skip eh 2 days ke entah berapa hari dah skip..skip jer la...mati la ken!

Aku holidays for 2 weeks. So, I think 1 week ni penuh dgn aktiviti yang aku sendiri malas. hauehuaehuae. motif ? mmg malas, i need a driver. huhu. cheyyy~~ This whole day aku makan luar. KERANA? aku diluar rumah sahaja. so itu sahaja jawapan mampu aku berikan. :P

Then, I woke up early this morning, teman my mom to the village at batu kawah there for helping nenek buat kueh tradisional. Nak dijadikan cerita...both of us datang and saw half of the kueh already done. so apa motif kami datang? Nenek bawa g shopping. hauehuaehuaeheua!!! Nenek tak cakappp!! aku punyer pakaian selekeh gilerrrr!!! ah terpaksa gagahkan diriku. apa bule buat.. kalau nenek dah bersuara, ikan pun tenggelam. erkk!! ada kaitan meh.? muahahahaha.

So, mmg cun giler nenek shopping tempat tu. sebab tempat tu ade satu tempat makan.. I love the nasi goreng ayam there. :P. Tengah-tengah shopping...i saw my cuzen with her family and her 2 nanny!! shopping also..! shopping nenek sedunia is it? :P . Nenek shopping pun aku dapat jeans. haha...mengambil kesempatan dalam kesempitan.. nenek tak sempit ok.. I knew nenek banyak duit. :P. Dah habis shopping time makan! aku akhirnya makan nasi goreng ayam aku suke giler. both of my GIRLS makan laksa. iskk!! panas but makan jugak laksa. eeeee!! ndak ku. dalam shopping tu kan, mata aku tertarik dgn satu handbag.. korang tengok lah...haha..special kan?
My favourite nasi goreng ayam. murah dowh RM 3.50

tadaaa~~ a DOGGIE handbag?



Then balik to nanny's house take away the kueh for my other nenek here. Pas tuh menyibuk pulak aku teruskan buat tat nenas. hahahaha.... sangat bosan so amik keputusan hancurkan dapur. aheuhaeu.. ndak la...buat biskut. just suka-suka buat. bosan bah kat rumah. nak kirim untuk orang miri. muahahahahaha. :P selesai jugak after a few hours. Then pi mandi.. petang tadi keluar. actually nak tengok movie tp tak jadi. Daddy nak shopping. before that, tadi secara rasmi, kereta kancil adik aku dah takde. dah diambik/dibeli oleh pemilik seterusnya. :P my sis will use car that i usually use but me? new car la. jangan jelesss!~~ pheww... dapat komisyen rm200 oi. :P. we all makan kat area supreme hotel. Makan seafood. No lah, just odinary dishes. :P


medeng goreng with belacan, soup mix vege, duck masak merah i think, and butter chicken. :P

Dad shopping kat parkson but for me parkson agak bosan. hauhauahuhau. So, aku meliar jer la mata pandang kiri pandang kanan. Pas tuh pegi wisma saberkas. My sis cakap kat sana heels very the best design and price pun agak reasonable. Tapi kedai dah nak tutup. eee..nevermind...next time la. So, now, aku update blog ni then offline. Aku nak tengok tv and then sleep.. Sleeping beauty.. :P esok ada another task. wek..letih but haiya. :P janji ada komisyen ma. :P *otak bisnes*

0 kicks: