Friday, May 15, 2009

such a hitting

Today really such a tiring day!! seriously.! Mana tak nyer nyah, mau tak nyer dari pagi sampai malam ade jer halangan kan! kennn~ Pagi tadi aku sakit peruttt!! meeting la dalam tandas sampai 2 kali. Dah tu aku letak la minyak angin cap kapak! hakhak.. aku tido la balik kan... pas tu sepantas kilat dik nonn, manusia dari telekom malaysia datang. Hoi!! aku baru saja tido dalam 3ominit. haih...time tu dah la sedapp dik non, hujan, sejuk + tido = nyaman dowh!! hakhakhak. mata masih lagi mamai katakan, terlanggar pulak kerusi, iskkk mencarot aku marahkan KERUSI. motif nyer? kerusi tu faham ke apa aku carot? merasalah kan. pastu untuk mengelakkan tidur ku terganggu lagi, aku terus mandi.

Kawan aku kol pulak ajak jumpa Cik Rahani yg ajar aku sosiology tu. Minta tips final. harus? ntah lah labu. Datang kolej pegi turun bawah minta cop mohor la kan, tgk hutang ade ke tidak. so hari ni duit aku selamat! hutang dah ku langsaikan semua nya. kan dah cakap entry sebelum ni kan. mati lah kan kalau tak ingat. Dah tu naik ke atas mintak jadual tu. exam aku 20hb dengan 22 hb. Banyak rehat banyak malas aku nanti. muahahahhahahaah . nak dijadikan topik sebenar nak jumpa cik rahani : tak jadi pulak. aku pinjam jer soalan past year dari sekelompok manusia yang bekerja dekat library tu. aku keluar fotostat dan hantar balik. then aku balik.

Tak balik ni!! pegi simpang 3 dik nun!!! beli McD. hakhakhak. dari abad lepas aku craving mende ni. tak berkesempatan. aku beli sekali ngan mcflurry dea yang sedap kan. kat Mcd aku minat ayam dgn ice cream saja. Yang lain nan ado kan!. Tengah aku syok berbaris kan, aku jumpa ex classmate aku olivia.Budak cina sorang ni sgt kecik badannya. hekhekhek.. I like her very much. Dea anak orang kaya gak la tp dea mmg merendah diri..ramah, mesra.. dea baik..nyeh~ Balik rumah aku makan, pas makan rupenyer orang tunggu aku bai!

yang penting!! kaki kat ujung tu sape yg punya! hahaha. nasib la kan!NOTES:SILA ABAIKAN TALAM MERAH. :D
Tunggu aku nak pegi bank and pegi TM bayar bill. Merasalah letih dik nun. Kalau pegi bank dekat rumah pun ade, yg geram sangat pegi Batu Lintang, bayar bill siputmik. rase taknak bayar sebab perkhidmatan punyer lah cam siput babi! hakhakhakhak. Balik tu aku sempat singgah beli purse baru!! purse emilio valentino akuuu rosak .. tskkk sob sob :(

rabak! apsal ni! sengal

Merasalahkan rosak! xpe yang baru tu aku beli mama bayarkan. hakhakhakhak. motif? jimat kan...
yang baru. tak berapa suka tp amik jer xde mase! mama marah dowh! hakhak


Balik rumah aku mengantok! aku tido la kejap. yang aku geram sangat.. aku mengantok tp mata xnak pejam. macam kene bius cinta kan! hakhak nan adooo! belum nyer taik mata aku nak proses daddy call cakap sedia sebab nak dinner kat luar. hermmm!! terganggu lagi. sial tak aku ari ni? matilah sial kan. Nenek pun ikut sekali. Kte orang makan seafood kat ntah lah. Tp mmg tak jauh dari supreme hotel ngan grand continental. jangan tanya lebih sebab aku sendiri first time being there. huhuhu :P~

paling sedap! tp aku makan walau aku allergic. ubat kan banyak. :D

tak berapa berkenan. tp amik jer lah. kot2 merajuk kan makanan ni! muahaha
balik tu terus balik, tengok tv! btw, sanu aku outstation kat bintulu. huhuhu. mesti tgh berdengkur kan. wkakaka. ZZZzzzZz. aku pun nak ikut ni. mengantok! tido aku bukan cukup sangat lately. terganggu laaa!!

0 kicks: