Friday, March 20, 2009

Si besar penyet!

Hari ini saya menikmati pemandangan luar bersama aunty-aunty tercinta. Hahaha.. sapakah mereka? I wake up about 8.00am sedangkan aunty sharon (tan-tin) janji kul 8.00am jugak.. Macam manakah itu? Hahaha.. akhirnya tantin menunggu aku persis raja.. cilakak punya niece. akkakaka. Aku menanya dan bertanya dan bercakap! ha! macam mana tu? aku bercakap, rugi betul aunty cindut sekolah (aunty aku umur 17 beb) wakakakak, sambung - kalau dia x sekolah, boleh lah ajak jalan-jalan. wkakaak.

Dengan semengat eh semangat nya aku bercakap. Tantin menjawab : haha.. SUT DIK NYAK..SAPA SEKULA MAYA TOK? CUTI PENGGAL MAYA TOK SUT. TUSYEN YA. dengan selamber nya aku menjawab.. ala aunty, wrong information. terlalu lama cuti sehinggakan otak saya xberfungsi dengan baik a.k.a beku. wkakakakakakakak..

Kami bertolak selepas puteri mengandam dirinya, selama 15minit, baru kami bertolak, bertolak tuh kul 8.30am alkisah. Puteri itu saya ya. Kami pergi ke post office samarahan dahulu untuk menuntu RABBIT aunty saya RM 625. wow.. haahhahaah. masyuk tuh..

Selepas itu, kami pergi ke rumah uncle Saan untuk fetch him. Malangnya budak itu sungguh cilakak.. sorry ya my tiny tut uncle. ENTI NGAI NGAU BEJALAI, MADAH TUMU. SUT. XNEMU MADAH.. MAKA BARU TELEFON. ko aku. dengan selamber nya aku memberi kata PERANSANG. wakakakak..

Kami pun pergi tanpa mamat rebonding itu. wkakaakakak. Then, both of us were going to fetch my aunty cindy from her tuition centre. Menurut pakar kaji cuaca PAPITA RAMI, Miss Cindy akan keluar pukul 10.30am. Tp at last kul 11 lebih2. Overtime tuh..wkakaka..

Kami pergi la makan dekat 4th miles. Woh, me and cindut ordered Bak Kut Teh. hahahah. giler siut mengikut rentak cindut. aunty tantin makan laksa. Then, we make a move to BDC, everrise BDC. Saya terjumpa ORANG yang sepatutnya saya takkan jumpa lagi. Tapi jumpa jugak. tak apa lah. dah nasib dia terjumpa saya yang ayu ini. ternganga tuhhhhh :-0

Aunty sharon beli benda dapur. Sayur and others.. xperasan sangat. Saya membeli keperluan diri seperti deodorant, syampoo, losyen, COKLAT ( tak termasuk) dan topup.sempat mencuri eye shadow warna emas. hahaha.. terima kasih kepada yang menderma duit kepada saya untuk membeli semua keperluan di atas. :D credit to Cornelius. HAHAHA. sayang, i want more money.. I want to buy the shopping complex. -,- can i? please. wkakaka.. demand nampak..habis bulu kaki laki aku...xpasal2 kena kejar mak mertua..wkakaka adeh.. gurauan. xda kena mengena dengan yang masih hidup atau sudah meninggal dunia.

selepas itu kami balik ke rumah. saya balik rumah tukar baju then bla lagi ke rumah aunty2 saya. lepak2. then masak lagi..popia goreng. I buat taw... wkakakak. MAKAN MAKAN MAKAN sahaja. mana x badan macam kena pam. adehhhhhhhhhhhh.. then balik around 5.30pm. woooo... the tertidur pulakkkkkkkkkkkkkkk...sedap woo.. huhu.kejap jak la..30 minit.huhu..

then bangun xda orang di rumah.. saya msak terus mam. huhuhu.. mandi then tengok diari af. dan menaip meniarap seperti sekarang. wkakkakaakak.. itu sahaja untuk kali ini..

sekian terima kasih..sila kunjung blog saya untuk melihat saya menggila... uwaaa.. next week, my class started.. start ku tension.cilakakkk.. xoxo :D

0 kicks: