Sunday, March 18, 2012

Mentor 6

Surprisingly , Aku layan Mentor 6. Layan punya layan.. Tak ingat2 lagi nama protege ni. Aku layan protege si Faizal Tahir jer, si ANAS. ha ha ha ha. Yang lain hmmph... cari dulu POWER RANGERS korang. huhuhu.. atau aku ni yang silap memberi pendapat. ha ha ha. ala, pendapat org lain, pendapat aku lain. Nak buat macam mana kan?

Protege Ogy AHMAD DAUD, ok jugak tp macam dah terlebih gali. Tak sia2 Kak Ogy sebut gali.. Memang dah terlebih gali si ZATUL tu. tak pe, semangat tu. haha.

Protege si ELLA, Puteri Caroline, semangat gile. Semangat juang tinggi, harus dipuji. Terlalu nerves kot, tp rasanya power perempuan ni. Tunggu .. padahal, minggu ni jer la aku tgk. huhu

Protege si Ramlah Ram, Ana kot nama dier. Ni macam muka FAFAU pulak. FAFAU versi kurus keding. Alahai... kurussss sangattt.. ni pun kene tunggu next week.. Tak nampak lagi.. Nerves agaknyer.

Protege si ADAM, si KJ.. alahai, tengok sendiri sudah. Part menari2 tu salute la. Ala, adam bukan cari penyanyi pun, cari pelapis.. Yang adam kata kan.. ADAM DAH TUA. huhuu

Last but not least, Protege si Ferhad , Wanie.. Ni pun kene tunggu next week.. Ade lagi tak keluar tu. Ala, biase la, minggu pertama pun nerves.. Jangankan nak nyanyi depan audience yang ramai, nak test JPJ pun nebes tau ! hahaha.. Tapi WANIE ni cantek. Tak tau korang la.. Bagi aku cukup jer. Sesedap rasa.. cantek, sweet. heee..

gambar aku amik dari image google.com ( blogfyna.blogspot.com)
atas dari kiri : Anas, Caroline, Zatul
bawah dari kiri : ana, KJ, wanie

CAKAP TAK INGAT ! PADAHAL INGAT ! WKAKWKAWKAKWKAK ~~~

0 kicks: