Monday, March 5, 2012

MC !

Ingat nak minta MC tp MC kat office jer la. Banyak benda yang nak kene settle ni. Nak pegi klinik pun malas pulak. Tak payah jer kot. Malam tadi pun tak dapat tido. 3 pagi kot tido. Dalam flight punya la sedap layan tido.. Lagipun syiok duduk sorang2 oh ! heeee. Untuk minggu ni, ni post yang terakhir kot. Banyak kerje.  Lepas ni, nak buat rotation lagi. So, jangan hairan kalau tibe2 hilang untuk berminggu2. Heh. ! Pas tu ade la nanti yang tanya aku ni menghilang.

Sekarang ni tengah demam, flu dan sewaktu dengannya. Airmata flu ni tak berhenti2. Tau la lama x menangis. Ha ha ha.. Time flu pulak meleleh2. Assignment pulak nak dekat due date. Kalau ada 2 laptop kan bagus. Satu utk searching, satu utk buat assignment. tak la kepala agak biol ni. cari masalah betul la . hesh ! Sekarang tengah ushar kerje lain. ha ha ha, jangan terkejut. Banyak sebab kenapa aku harus tinggalkan company ni. Keadaan memang tak mengizinkan, lagipun kerje aku ni agak letih yg melampau. Sayang nyer. Orang yang agak dekat dengan aku tau. Tapi walaupun tempat ni macam diary, xboleh la nak cerita kat sini. Hu hu hu. Kalau nak tau tanya sendiri, tu pun kalau aku nak bagitau . hu hu hu.

Sekarang ni tengah bertarung. Assignment la. haha . ingat bertarung ape? Naruto? hahahaha. Pening la. Macam mana nak buat ni.. grrr. :(

0 kicks: