Thursday, March 22, 2012

The best BBQ pork Rib :)

Makan lagik. Lagik lagik makan. Tapi kali ini, best ever. Actually quite sometimes aku memang nak ajak family makan kat Porkie's ni. Asyik aku jer makan.. Ni the best BBQ pork rib, mesti bawa family try... Selalu nya nenek aku ni kalau diajak, sure tak nak.. Tadi , aku ajak la.. Tak nak tak ape. Tapi kan surprisingly, she wants to join us.

So, we all heading to BDC at 7.00pm. Just nice for dinner right? So, arrive around 7.30pm. Order seperti biasa la. Amik portion untuk 3 @4 pax . Kalau tak silap, dalam RM57.00 . Then, my sister order fish and chip. Terbaik la wa cakap lu. RM16.50. Kalau tak silap..Portion besar lagik. Dengan dia punya sos salsa, nyummeh. Tapi kan dasar pelahap, gambar yang diambil nan ado. Sedeh ! Tengah-tengah dah sedap melahap, then terfikir nak amik gambar. Tapi, aku tak pulak makan melahap harini. Tolong nenek potong-potong menatang tu. Mane la orang tua tu reti nak pakai pisau dan garpu. Hu hu hu..

sebelum makan, ade la gambar nyer.

ni sebelum jugak.. ade kan?

selepas makan.. hambek kau.. uhuhu..


Rock tak nenek aku. Makan pakai garpu. Layan jer la. Sekali sekala. Org tua mana boleh jalan lama-lama malam macam ni, Senang masuk angin. Takpe la nek, sekali dalam sekala. Sebulan sekali, ok la kot. Biar dia tahu, kat mana aku selalu lepak dengan kawan-kawan, environment di Kuching .. Ok la kan. Tak la dia jadi komando, banyak sgt tanya . Nanti aku cakap, tak tau pulak dia.

Woahh.. Balik tadi singgah beli kacang tanah stim. Kacang tu, parents aku yang suka makan. Then, balik la.. Sekarang tengah update blog.

P/s : Aku belum lagi post pasal birthday nenek aku last week. Ha ha ha. Gambar kat laptop adik aku, aku x dapat lagi la. Alahai, jadi basi la tu. Hu hu...

0 kicks: