Wednesday, March 21, 2012

Aweera OIAM ( MOJO ) - Andai Ku Bercinta

Kes Pertama : Ingat tak Aweera One In A Million? Ah. Si hensem. Bagi aku la. Dulu dia finalist OIAM. Tapi takde rezeki kan.

Kes ke -2  : Aku ni sekali sekala dengar juga HOTs FM. Ade satu lagu ni menarik perhatian aku. Aku kalau TERDENGAR lagu ni, sah sah la tengah-tengah lagu. Tak tau tajuk ape. Tapi aku hafal dengan bahagian chorus lagu tu.

andai ku bercinta lagi
suatu hari nanti
tunjukkan dimana ruang hati untuknya
yang masih belum kau huni..

lalalalalalalala..

Hafal gila aku dengan lirik lagu ni. Ha ha ha. Tapi tajuk tak tau. Entah dari mana idea aku pegi taip lirik lagu ni kat google.. akhirnya keluar la MOJO - Andainya Ku Bercinta


Aku korek la dari mana datangnya MOJO ni. Kumpulan dari Indonesia ke?
Mari kita tengok.....

Kenal kan? Kenal kan?
Dari Malaysia wa cakap sama lu..
Edry KRU, Denny, AWEERA ( awwww, jatuh cintan terus ) yang ni kalau tak silap Johar dari kumpulan TILU. kalau tak silap la.. 

Yang tak boleh blah tu si Aweera.. Awww. So sweet. Entah la kenape aku minat dengan Aweera ni. Ha ha. Suara dia power. Dengar la lagu Andai Ku Bercinta tu. Best ! 

Lagu ni biasa lah ada iras KRU. Sape lagi buat lagu kalau tak EDRY. :)) Layan la sekejap.
video

0 kicks: