Tuesday, November 22, 2011

I'm back darling !

HAI MALAYSIA dan sewaktu dengannya. !!! Blog tak hapdet pun bagai nak rak nuffnang aku naik mencacak. ! hayyyyyyyy, apa kes.. Nak pujuk aku update lagi la ni. bla bla bla.. Muka tengah mencanak stress, nak buat pandai, aku memang tak pandai. Nak kata sibuk sangat, tak la sangat tu. Sibuk boleh la. Sibuk stalk. Hu hu hu.

Berbulan-bulan aku tak hapdet, sebab hidup ni macam roda, (ada kaitan ker). Hakikatnya, aku malas, tu jer yang mampu aku bagi untuk memunasabahkan alasan. Karang keluar alasan tak logik. Lusa nak pegi Sabah dah. 5 hari. Tinggal lagi la nenek aku gamaknya..




Ni la gambar bidadara kesayangan hamba.. Sesungguhnyaa kesukaan dan kebencian menjadi 1. Please please respect him otherwise jeng jeng jeng.. Ha ha. Tak de la.. Nama dia Mr K. Dato K dan Yang sewaktu dengan K. hhuhu..

Sekarang ni, tgh layan chat facebook, mesej, dan sewaktu dengannya. Kalau dah bosan tahap gaban, sesungguhnya, facebook pun aku boleh layan padahal kadang2, aku manusia paling susah layan facebook. hu hu hu hu...

Nanti update lagi.. yer kawang kawang. cheerssss ! bukan cheras. huhu

0 kicks: