Saturday, July 9, 2011

Lunch at Medan Pelita, Kuching

Okay. Biar aku cerita 3 in a row. Ha ha ha. Aku kan malas.Macam la korang susah sangat nak memahami aku kan. Hu hu.

Mula-mula nak review pasal makan.. Makan kan wajib. Tifu la kalau tanak makan.. Kecuali yang diet..Tak dapet den nak menolongnya. :))

Okay... Sape2 kaki wayang kat Medan Pelita, Kuching kami menamakannyaa.. bangunan yang serba bewarna warni.....didalam nya terdapat satu cafe.... FLORA CAFE....

 lime squash.. very refreshing. :)

the environment :)


chicken steak with rice. mine.. simple but simply delicious.

look yummy.. spagethi hot plate.. Hafiz's .

fried spaghetti . sis'

taadaaa.. the best everrr... cucur pisang chocolate chip with grate cheese. :)) 

So, whoever yang very interested trying something new, boleh masuk sini. Maybe ada orang dah biasa pergi sini, but for me, this is my first time. Thats why la saya buat review. Sodapp. Harga pun very reasonable. Heeee :)


me and my sister. :) same tak? ha ha ha ha.

harus la berposing at the place. nice.. serious. uhuh

Anddddd, I baru balik from the welding place. I pergi buat welding ekzos my myvi. ha ha ha. Hello, bos yang baik hati, ekzos kat myvi dia, dia kasi kat aku.. Dia beli yang baru. Ha ha ha. So, dengan serajin rajin nya...Aku pergi la buat. Kat bengkel tu, cuma aku dgn adik aku jer yang perempuan. ha ha ha. 

haaaa.. potong jgn tak potong. huhuhu...

tak sanggup aku bt keje ni..memercik jer api. hui

haaaa hambek...

Settle ... So, plan next, tinted the car. panasss wehhh.. Tak boleh la skali. Kalau bt skali, karang kene makan pasir. Kau nak??? Aku tanakkkkk.. Huwaaaaaaaaaaaaa.... Sikit2...lama2 jadi bukit la kannn... 

P/s : Tolong jangan meludah sebarangan boleh tak? Disgusting laaaaa.... T_T


0 kicks: