Thursday, May 12, 2011

Dah tua , tak mampu menulis lagi dah.

Selesai jer masalah duniawi, aku terus berfikir. Ape kebende aku nak conteng kat muka anak aku ni? Malam tadi dah berkobar-kobar nak tulis, tapi atas urusan MALAS, ditangguh untuk siang hari. Pas tuh aku lupa durjana. hahaha.  Lagipun coverage BROADBAND aku tu ade sakit mental sikit. Bayangkan aku upload gambar, pastu aku pegi mandi, pas abeh mandi, TAK SELESAI lagi rupanya. Mana tak nya Mak panggai. T_T


Nak main online game  jangan mimpi. Sampai ayam menyanyi , pun belum tentu lagi tau abeh loading. Buruk punya perangai broadband aku tu.

Malam tadi, malam vegetarian bagi aku. Ha ha ha. hairan seribu kali HAILAN wa sama nenek wa. *mula lagi bahasa samseng wa* Nenek wa masak sayur saja malam tadi. Ha ha ha. Tapi aku seleraaaa jugakk. Aku rasa bulan kuat makan aku dah mai dah. Serius semua sayur ok. Selalunya mesti ada ikan, tp pelik malam tadi takda. I prefer lagi ikan dari ayam dan daging lain. Entah, Why, I don't know. T_T


Makan sayur sangat kan... Pukul 9 aku lapar. Sampai tertonggeng-tonggeng. Ok, aku tipu korang.

Aku lapar. Aku ajak adik aku lepak BOMBAY MASALA, KOTA SAMARAHAN. Lapar siut aku. Nenek aku mana boleh dengar aku keluar lepak, sure ROTI CANAI SATU. Tapi dapat 2 tau. ;P. Parents aku pulak... beef burger satu, beef egg satu. T_T


curi jer dari Mr google. Tak sempat amik gambar. Gelojoh sangat. ha ha



Aku? Aku balun teh tarik peng sama itu mee goreng pedas. T_T. TAK ABES okay. Selera jer membuak. Adik aku layan roti canai. Pas tu balik order burger utk parents kan? Aku join sekaki.. Layan pulak hotdog cheese. Ok, jangan marah kat aku. Aku lapar. :(





Ala , biasa la.. Dalam sebulan mesti ada penyakit kuat makan ni. eeeeee. Tak boleh la cam ni. Dah la suka sangat skip lunch. Perangai buruk betul la. 

0 kicks: