Tuesday, April 19, 2011

Topspot seafood

Berlangsung nya training didatangai manager seluruh asia ........ hidup ku jadi blur skjp. hu hu.... semalam kita orang makan kat topspot, makanan seafood kegilaan orang2 Kuching. Bawa org besar ni, mmg kene makan tmpt special sket. err...maksud berpangkat besar. dah tu, aku amik dia d hotel. Jenuh jugak nak cakap omputeh. Mak ai..

Gambar makanan x diambik kerana malu terlampau. Ha ha ha ha. So, aku sempat amik gambar yang kira nya x diperlukan. wkaka.. Kite orang makan LOBSTER, IKAN STIM, TAK INGAT DAN SEBAGAINYA. EH, sayur miding ada jugak. Dia try, asyik cakap sedaap jer. hu hu hu. Dan, selama 4 bulan aku tak minum air haram tu, aku minum jugak. uwaa. sedih,. :(

 menatang ni. dah la botol besar. uwaa. :( harus la teman bos.
 ABC seafood my boss choices. hu hu
maaf yer muka2 yang kene amik gambar. saya x bermaksud. huhu. 

Asal aku rasa post aku x menarik. Ha ha ha. Masih blur la. Nanti sambung. 

0 kicks: