Sunday, April 24, 2011

Secret Recipe cakes tastes awesomely awesome

Opsss... Hari ni punya update agak lambat. 12.53 pagi di hari ahad. Kire 1st post utk hari ahad. Memandangkan tengah menambahkan berat badan dgn chipsmore... Tibe2 aku teringatkan kek yang aku balun haritu bersama kawan2... ada 2 kek yang menjadi feberet , peminat tegar aku bile masuk ke restoren duniawi kek ni. ha ha ha. iaitu Secret Recipe . Besar tak aku highlight kan? Berkobar2 ni, sebab rasa nak makan... uwaaa. yum yum.. Takpe, nanti aku serang. lalalalalala.. ade dua kek aku minat gila babeng.. peminat tegar. -__- Tolong.. Sape tlg sponsor kek ni utk my next birthday? ha ha ha

jeng jeng...

pecan butterscotch cake.
nyum nyum. sehingga menjilat kaki.. sebab kaki makan skali, tak cukup tgn. ha ha ha ehem..
next.....


Chocolate Indulgence
fulamak. ha ha ha ha. meleleh tak di awal yang cerah ini? serang jer secret recipe esok. 
saya pun nak.. ha ha ha. 



tp kalau pegi esok, nak makan dua2 skali boleh? tanak la sepotong tu, nak makan sikit jer . aduhai, bende ni dah la manis... dah la aku ni gemuk tahap ntah la weh. haehuahua... tp xpa, janji bahagia. sangat2..nanti nak pegi jogging langsung x bahagia.. letih la ni la..ni time makan semua x letih, lantak jer janji puas. time nak makan, xda komplen.. ble time jogging, xleh bla...

tpi boleh x, kalau aku aktif menari lagi? ha ha ha. adik aku setujuuuu !!!!!! sebab dia nak seksa zahir batin aku. ceyyyy.. xboleh blaaaaa laaa adik akuuuuu. aku nak menari, nak cari stamina, leh perform the best in future. perform apa? tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......

Dah, please jangan tgk gambar tu. haha. jangan salahkan aku. salahkan gambar. :Pp

P/s : goodnight people. :) Happy Sunday.

0 kicks: